• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402110402762
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دستور وزیر ارشاد برای آغاز عملیات اجرایی پردیس سینمایی شهر یاسوج

دستور وزیر ارشاد برای آغاز عملیات اجرایی پردیس سینمایی شهر یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پردیس سینمایی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را حتما عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد و این مهم محقق خواهد شد.

دکتر محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن صدور دستور برای اقدام پردیس سینمایی یاسوج با قدردانی از توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای دکتر احمدزاده از استانداران موفق دولت است و هیات دولت و شخص آقای رئیس جمهور بر کارآمدی ایشان همواره تاکید دارند.

وی اظهارکرد: خوشبختانه همچنین اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم از ادارات کل موفق ما در سطح استان‌ها است؛ همانطور که آقای درخشان را به عنوان مدیرکل برتر در هفته‌های گذشته تقدیر و تجلیل کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و وزارت فرهنگ مصمم است برای توجه جدی به زیرساخت‌های فرهنگی در استان‌ها و عقب ماندگی هایی که در این حوزه است یک اهتمام جدی داشته باشد و این کار مهم در قالب سفرهای استانی با تخصیص اعتبارات خوبی شروع و در حال انجام است.

دکتر اسماعیلی با اشاره به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت سینما در مرکز استان تصریح کرد: پردیس سینمای شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را حتما عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد و این مهم تحقق خواهد یافت.

دستور وزیر ارشاد برای آغاز عملیات اجرایی پردیس سینمایی شهر یاسوج

همچنین سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان گفت: با وجود کمبود اعتبارات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت‌های فرهنگی چشمگیر و رضایت بخشی در سطح استان برگزار کرده است که موجب رضایتمندی حوزه فرهنگ و هنر شده است.

وی با قدردانی از زحمات موثر و نگاه تحولی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان از مدیر کل ارشاد استان قدردانی کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه‌های موفق استان که در دولت سیزدهم فعالیت قابل توجهی داشت.

دکتر احمدزاده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست نسبت به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی اظهارکرد: با توجه به سفر وزیر محترم ارشاد در مهر ماه امسال قول ساخت پردیس سینمایی، زمین مورد نظر در نقطه مطلوب شهر یاسوج آماده تحویل برای ساخت سینما است که انتظار داریم مشکل سینما در مرکز استان برطرف شود.

امین درخشان، مدیر فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان و همچنین ضرورت توجه وزارت ارشاد به زیرساخت‌های فرهنگی در استان ارائه داد و خواستار دستور ویژه وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی برای تخصص اعتبارات ویژه در استان شد.  

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، در این دیدار دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی، دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون حقوقی در امور مجلس و استان‌ها، امین درخشان مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی و سید افضل حسینی مدیر کل حوزه استانداری حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha