• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402110402780
  • خبرنگار : 71664

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران:

با نهادینه کردن علم و دانش مسائل جامعه خود را حل کنیم

با نهادینه کردن علم و دانش مسائل جامعه خود را حل کنیم

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با بیان اینکه با نهادینه کردن علم و دانش مسائل جامعه خود را حل کنیم، اظهار کرد: امروزه علم به عنوان شاخص قدرت شناخته می شود و کشورهای پیشرفته با نهادینه کردن علم و دانش مسائل جامعه خود را حل کرده اند.

به گزارش ایسنا، حسین قناعتی در نشست با گروه چشم‌پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با اشاره به اهمیت تامین تجهیزات برای این گروه گفت: نیازها بر اساس اولویت گزارش شود تا پس از فراهم شدن منابع نسبت به تامین آن اقدام شود.

رئیس دانشگاه با اشاره به تامین نیروی پرستاری بیمارستان فارابی گفت: از ظرفیت استخدامی جدید برای مرتفع شدن نیازهای بخش پرستاری استفاده کنید.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی دستیاران، تاکید کرد: به منظور تقویت روحیه دستیاران بحث افزایش حقوق آنها پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه به نقش دانشگاه نسل چهارم در مسئولیت‌پذیری اجتماعی و برنامه‌های دانشگاه‌های پیشرفته جهان در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروزه علم به عنوان شاخص قدرت شناخته می شود و کشورهای پیشرفته با نهادینه کردن علم و دانش مسائل جامعه خود را حل کرده اند. ما نیز باید در مسیر پیشبرد اهداف دانشگاه در تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی گام برداریم و بیمارستان فارابی از چنین ظرفیتی برخوردار است.

وی با اشاره به شفافیت، قانون مداری و شایسته سالاری در مدیریت صحیح گفت: در این مدت، برنامه ریزی صحیح در دانشگاه مورد توجه قرار گرفته و روند پیشرفت این برنامه ها به طور منظم پیگیری می شود.  

قناعتی با اشاره به توانمندی دانشگاه در زمینه رصد و پایش برنامه ها و دیده بانی سلامت گفت: موسسه ملی تحقیقات سلامت و مرکز تحقیق و توسعه دانشگاه، پروژه های کاربردی را در زمینه اصلاح مدیریت به سفارش مراکز طراحی می کنند و بیمارستان فارابی نیز می تواند از این ظرفیت برای سنجش اثربخشی برنامه های خود استفاده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha