• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110402796
  • خبرنگار : 50225

برای کاهش ترافیک؛

باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود

باند جدید بلوار ساحلی غربی اهواز ایجاد می‌شود
اهواز

ایسنا/خوزستان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز از انجام پروژه اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی از پارک ریحانه تا کتابخانه مرکزی خبر داد. 

حجت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات لازم برای کاهش ترافیک در بلوار ساحلی غربی در محدوده کیانپارس اظهار کرد: با توجه به حجم ترافیک در بلوار ساحلی غربی، طرح اصلاح هندسی از محدوده بعد از پارک ریحانه تا نزدیکی کتابخانه مرکزی اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این پروژه قرار است مانند آنچه در زیر پل سیاه و پل معلق (سفید) انجام شده است، باند دومی در طرف دیگر ستون‌های پل هفتم ایجاد شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در این پروژه، یک باند به بلوار ساحلی غربی افزوده می‌شود تا گرفتگی ترافیکی در مسیر این بلوار رفع شود.

وی در خصوص نحوه تخریب فضای سبز موجود در مسیر برای اجرای این پروژه بیان کرد: در محدوده اجرای این باند، یک پیاده‌راه و آبنما وجود دارد که در پی عملیات حفاری شبکه فاضلاب از سوی شرکت آبفا، این محدوده تقریبا تخریب شده است اما درختان آن به عنوان آیلند وسط باند نگه داشته می‌شوند. بخش دیگری از این محدوده نیز فضایی از سنگفرش قدیمی است که آن قسمت نیز به محور تبدیل می‌شود.

سلیمانی گفت: این عملیات تا قبل از عید نوروز آغاز می‌شود. مدت زمان اجرای این پروژه دو ماه است و شاید تا شب عید بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۲:۵۲

طرح طرح خوبی است ولی مسکن است راه حل اساسی ایجاد شهرپزشکان دراهوازاست همچنین اهواز نیاز به شهر خدمات خودرویی در چهارگوشه اهوازدارد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۲:۵۶

اگر کنار حاده ساحلی پل مخصوص قطار شهری هوایی زده بودید دیکه این همه هزینه مترو نمیشد

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۴:۰۷

یکباره آسفالت کنن خیال مردم اهواز راحت بشه.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۱۴:۵۰

از مقامات محترم خواستارم که قسمتی از باند دوم جاده ساحلی شرقی اهوازرانیز که ظاهرا"فقط نیازمند احداث یک پل نه چندان بزرگ در مقابل ابرسانی شرکت فولاد است را نیز به بهره برداری برسانند،

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۴ ۲۳:۵۵

زیبایی بلوار ساحلی از بین میرود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۰۹:۲۰

کل پل های اهواز به جز پل سوم همه نیاز به اصلاح هندسی دارن

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۰:۲۷

ساحلی شرقی زیر پل معلق از شمال به جنوب به سمت پل نادری به علت عرض کم نیاز به اصلاح دارد ؛ می‌شود این باند را در این مقطع از زیر یکی از قوس های پل با پایه کوبی در آب اصلاح نمود .

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۱۳:۱۳

آیا مسئولین شهرداری اون ته ساحلی شرقی (آخر آسفالت) رو رفتند؟ تک باند و با کلی چاله چوله

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۵ ۲۰:۱۷

سلام لطفا مشکل ترافیک خیابان اصلی اززرگان تا دروازه راحل کنید واجبتر از این نیست .. اومدید در وسط خیابان اصلی پایه پل زدید وترافیک فلکه چهارشیر رانه تنها حل نکردید بلکه بدتر هم شد وهرروزه شاهد ترافیک سنگین دراین مسیر هستیم ... لطفا رسیدگی کنید...