• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110402955
  • خبرنگار : 50163

علی‌رغم شایعات؛

سرمایه‌گذار پروژه سلول درمانی سلطانیه از ادامه کار منصرف نشده است

سرمایه‌گذار پروژه سلول درمانی سلطانیه از ادامه کار منصرف نشده است

ایسنا/زنجان فرماندار سلطانیه گفت: علی‌رغم وجود برخی شایعات، سرمایه‌گذار پروژه سلول درمانی سلطانیه از ادامه کار منصرف نشده است.

محمدرضا براتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مطرح شدن برخی از شایعات در رابطه با پروژه سلول درمانی سلطانیه، عنوان کرد: علی‌رغم این شایعات، سرمایه‌گذار پروژه از ادامه کار منصرف نشده و همه حرف و حدیث‌ها در این رابطه کذب است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث پروژه همزمان با آغاز فصل کاری دوباره آغاز خواهد شد، ادامه داد: مشکلاتی بر سر راه این پروژه در برخی از دستگاه‌های اجرایی مانند امور اراضی، جهاد کشاورزی و علوم پزشکی وجود دارد که همه تلاشمان بر این است که گره این مشکلات هر چه سریع‌تر گشوده شود.

براتی با یادآوری اینکه تقریبا می‌توان گفت که شاکله کلی ساختمان‌ به اتمام رسیده است، متذکر شد: همه زیرساخت‌های لازم مانند آب، برق، گاز و فیبر نوری نیز به پروژه انتقال داده شده است.

این مسئول با توضیح اینکه پروژه سلول درمانی سلطانیه یکی از پروژه‌های بسیار با اهمیت برای استان و شهرستان محسوب می‌شود، متذکر شد: همان طور که سلطانیه به دلیل وجود گنبد یکی از قطب‌های اصلی گردشگری استان محسوب می‌شود وجود این پروژه نیز می‌تواند در  جذب توریسم سلامت موثر باشد.

فرماندار سلطانیه با تاکید بر اینکه این پروژه، یکی از بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین پروژه‌های سطح کشور در حوزه سلول درمانی و ژن درمانی است،  متذکر شد: اتمام این پروژه کمک زیادی به حل مشکلات بهداشت و درمان در منطقه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با اتمام پروژه سلول درمانی سلطانیه شاهد رونق شهرستان و افزایش درآمدزایی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: افزایش زیرساخت‌هایی مانند هتل و همچنین رونق کسب‌وکارها به واسطه مراجعه افراد مختلف از نقاط مختلف کشور به این مرکز نیز از دیگر مزایای راه‌اندازی سلول درمانی در سلطانیه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha