• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402110403004
  • خبرنگار : 50123

ابلاغ اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم سامان - تیران - چالشتر

ابلاغ اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم سامان - تیران - چالشتر

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به ابلاغ اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم سامان - تیران - چالشتر و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مجتمع فرهنگی سامان اشاره کرد و گفت: باید تمرکز ویژه برای فعال شدن و افتتاح پروژه پل روگذر سامان هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

احمد راستینه چهارم بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان سامان اظهار کرد: این شهرستان خصوصیات ممتازی دارد به طوری‌که از نیروهای دغدغه‌مند برای توسعه و آبادانی این شهرستان استفاده شده است، البته از خصوصیات بارز شهرستان سامان وجود خیرین در این شهرستان است که خوشبختانه بسیاری از پروژه‌ها به صورت خیری در حال پیگیری است که سریع‌تر به نتیجه برسند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اعتبارات، افزود: هر جا اعتبارات وجود نداشته باشد قطعا کار کردن دشوار خواهد شد، زیرا در برخی از پروژه‌ها با مشکل اعتباری مواجهیم، البته این مشکل به دلیل وجود ضعف در بدنه‌های کارشناسی است، یعنی باید مشکلات موجود در بدنه‌ اداری استان برطرف و کارها در حوزه کارشناسی قوی‌تر انجام شود.

وی به ابلاغ اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای احداث باند دوم سامان_ تیران_ چالشتر و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مجتمع فرهنگی سامان اشاره کرد و گفت: باید تمرکز ویژه برای فعال شدن و افتتاح پروژه پل روگذر سامان هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه ورزش شهرستان، بیان کرد: شهر سامان نیازمند سالن ۲۰۰۰ نفره است که باید این مشکل نیز رفع شود.

وی در خصوص قلع و قمع ۶۰ هکتار از اراضی سامان، تصریح کرد: این اقدام ظلم بزرگی است و باید حکم از طریق نامه به قوه‌ قضاییه و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور متوقف شود.

راستینه با اشاره به لزوم احداث پارکینگ در محل پل زمانخان، تصریح کرد: آن محل نیاز به احداث پارکینگ طبقاتی دارد که می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

در ادامه محمود سلیمی، سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان سامان نیاز به یک سالن بزرگ مسابقاتی دارد و باید این اتفاق محقق شود.

وی اضافه کرد: یکی از زیباترین ورزش‌های دنیا فوتبال ساحلی است که زیرساخت‌های آن فراهم است اما به دلیل اینکه متقاضی برای این ورزش وجود ندارد و خواستار تغییر کاربری آن و تبدیل به چمن مصنوعی هستند.

سلیمی بیان کرد: سوارکاری امروز یک صنعت و یکی از مشاغلی پردرآمد است که باید جلسه‌ای به منظور تامین زمین با حضور فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شود تا صنعت سوارکاری و پرورش اسب در شهرستان سامان راه اندازی شود.

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در خصوص سرانه فضای ورزشی گفت: امید است بتوان در همه شهرها و روستاهای شهرستان سامان چمن مصنوعی ایجاد شود، کما اینکه در روستاهای چم خلیفه و چم عالی چمن ساخته شده که امید است در دهه فجر افتتاح ‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha