• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110403012
  • خبرنگار : 50177

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

هزینه زیرساخت شهرک در لرستان نسبت به استان‌های کویری بیشتر است

هزینه زیرساخت شهرک در لرستان نسبت به استان‌های کویری بیشتر است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه هزینه زیرساخت شهرک در استان نسبت به استان‌های کویری بیشتر است، گفت: بندر خشک را می‌توان زیرمجموعه منطقه ویژه اقتصادی لحاظ کرد که این پیشنهاد را در سفر دوم رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هزینه زیرساخت شهرک در لرستان نسبت به استان‌های کویری بیشتر است.

وی با بیان اینکه هر شهرکی یک سطح‌بندی دارد و مصوبه و سطح‌بندی شرکت شهرک‌های صنعتی کل کشور در لرستان رعایت و برای ایجاد امکانات زیربنایی اقدامات اساسی انجام شده است، بیان کرد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در سطح‌بندی شرکت شهرک‌ها میزان اراضی در اختیار، صادرات، تعداد قراردادها و میزان واحدهای دانش‌بنیان نقش تاثیرگذار دارد و البته یکی از مشکلات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اراضی است.

محمدی در خصوص قیمت زمین در شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه براساس آماری که وجود دارد میانگین قیمت زمین در این شهرک‌های صنعتی ۹۶۰ هزار تومان است، بیان کرد: قیمت میانگین کشوری یک میلیون تومان اعلام شده است.

وی گفت: تمام شرک‌های صنعتی استان از زیرساخت آب، برق، گاز، فیبرنوری و جاده دسترسی برخوردارند و لرستان به لحاظ گروه‌بندی صنایع گروه سوم و استان دوم در کشور هستیم و و ظرف سه تا چهار سال آینده به گروه دو ارتقاء خواهیم یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: جزو معدود استان‌هایی هستیم که دو منطقه ویژه اقتصادی داریم.

محمدی بیان کرد: چنانچه پارسیلون را به شرکت شهرک‌های واگذار می‌کردند به منطقه ویژه اقتصادی تبدیلش می کردیم.

وی در خصوص ایجاد بندر خشک در لرستان گفت: بندر خشک را می‌توان زیرمجموعه منطقه ویژه اقتصادی لحاظ کرد که این پیشنهاد را در سفر دوم رئیس جمهور به لرستان مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha