• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110403193
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند گلایه کرد

اداره‌کل نوسازی مدارس همدان به وعده‌هایش عمل نکرده است

اداره‌کل نوسازی مدارس همدان به وعده‌هایش عمل نکرده است

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: اداره‌کل نوسازی، توسع و تجهیز مدارس استان همدان به عده‌هایش در زمینه تجهیز و نوسازی چند پروژه آموزشی شهرستان نهاوند عمل نکرده است.

ضرغام احمدوند چهارشنبه ۴ بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: یکی از معضلات اساسی ما در شهرستان نهاوند پروژه‌های نیمه‌کاره آموزشی است و قرار بود تعدادی پروژه آموزشی توسط اداره‌کل نوسازی استان آماده و تجهیز شود و برای ابتدای مهرماه به بهره‌برداری برسد که برای دهه فجر امسال هم آماده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان به شدت گلایه داریم چراکه به وعده‌هایش عمل نکرده و به طور قطع با کدخدامنشی کار انجام نمی‌شود.

احمدوند ادامه داد: نمی‌دانیم چرا مدیرکل خودش شخصاً در جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان حضور پیدا نمی‌کند و این در شأن دولت و مدیریت جهادی نیست چراکه عملکرد ما مسئولان است که باعث رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه تأکید استاندار همدان نیز بر روی اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است، افزود: ساختمان آموزش و پرورش نهاوند ۱۵ سال است که نیمه‌کاره رها شده و وزیر آموزش و پرورش هم به شهرستان آمد و بازدید کرد اما متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای این پروژه انجام نشده و سرمایه دولت دارد از بین می‌رود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: اولیای دانش‌آموزان برای اتمام این پروژه‌های نیمه‌کاره به آموزش و پرورش شهرستان فشار می‌آورند و در این شرایط ما نیاز داریم که رضایتمندی و امید را در مردم ایجاد کنیم چراکه مردم عملکرد ما را می‌بینند.

احمدوند تأکید کرد: اعتبارات شهرستان پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و این مشکلات و معضلات باید با مدیریت جهادی حل شود و دغدغه والدین باید تنها تحصیل دانش‌آموزان باشد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تعدادی پروژه غیرکارشناسی شده از سال‌های گذشته در شهرستان نیمه‌کاره مانده‌ که مشکلات زیادی برای شهرستان ایجاد کرده است و به همین علت نتوانسته‌ایم پروژه‌های جدیدی برای شهرستان پیگیری کنیم.

فرماندار نهاوند با اعلام اینکه گلایه‌ام ‌را از عملکرد اداره‌کل نوسازی به استاندار اعلام می‌کنم، تأکید کرد: آموزش و پرورش نیز چهار اصل اساسی مشارکت، نظارت، سلامت و امنیت انتخابات که مورد تأکید مقام معظم رهبری است را مدنظر داشته باشد تا بتوانیم مشارکت حداکثری را برای انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha