• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402110403213
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون استاندار اصفهان:

فعالیت ستاد گردشگری استان اصفهان دائمی می‌شود

فعالیت ستاد گردشگری استان اصفهان دائمی می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: فعالیت ستاد تسهیلات سفر گردشگری استان اصفهان دائمی شده و در طول سال خدمت‌رسانی به مسافران خواهد داشت.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های حوزه گردشگری استان اصفهان اشاره و اظهار کرد: استان اصفهان دارای پتانسیل متعدد با گونه‌های متنوع گردشگری بوده که در طول سال میزبان مسافران و گردشگران است.

وی افزود: این تنوع و تعدد موضوعات گردشگری فرصت‌های اقتصادی خوبی را فراهم ساخته و سرمایه‌گذاران از تسهیلات این بخش نیز بهره‌مند می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه ستاد تسهیلات سفر شهرستان‌ها در گذشته به صورت مجزا فعالیت داشتند، تصریح کرد:‌ در حال حاضر هم‌افزایی بین شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته تا علاوه بر استفاده از ظرفیت همدیگر برای جذب و ارائه خدمت به مسافران، پروژه‌های مهمی را در کنار یکدیگر اجرا کنند.

وی ادامه داد: در برنامه یک‌ساله پیش رو، مدیران شهرستان‌ها در کنار بخش خصوصی باید پنج پروژه در سطح ملی برای حوزه گردشگری همان منطقه تعریف و به سمت اجرا بروند تا رونق بیش از قبل این صنعت را شاهد باشیم.

زینلیان ادامه داد: ستاد تسهیلات سفر از فعالیت نوروزی خارج شده و خدمات و تصمیم سازی‌های آن مربوط به کل سال بوده و به صورت دائمی فعال است.

وی هدف از دائمی بودن فعالیت‌های ستاد تسهیلات سفر را قابلیت گردشگری استان اصفهان و تنوع موضوعی آن بیان کرد.

به گفته معاون عمرانی استاندار اصفهان با توجه به بهره‌برداری از پنج منطقه نمونه گردشگری در این استان، افزایش ۱۰ درصدی مسافران در نوروز ۱۴۰۳ پیش بینی شده که همسو با آن خدمت‌رسانی و برپایی ایستگاه‌های امنیت و سلامت نیز تقویت می‌شود.

وی به ارائه تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاران گردشگری روستایی اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال طرح‌های پیشنهادی درکمیته برنامه‌ریزی گردشگری روستایی بررسی و این تسهیلات ارائه خواهد شد.

زینلیان همچنین به تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ارزش افزایش تجهیزات بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha