• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402110403411
  • منبع : بازار

تأثیر خارق‌العاده آباژور ایستاده

تأثیر خارق‌العاده آباژور ایستاده

آباژور ایستاده در دکوراسیون داخلی علاوه بر نورپردازی بر زیباسازی محیط تاثیر میگذارد. یک افزودنی همه کاره که به طور یکپارچه عملکرد و جذابیت را با یکدیگر ترکیب میکند. از این دکوری برای پر کردن فضاهای خالی مانند گوشه ی دیوارها و کنار مبلمان استفاده میشود.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت لوتوس،  این نوع آباژور برای ایجاد هماهنگی و انسجام در دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است. شما میتوانید از نور آباژور ایستاده کنار مبلی برای ایجاد نقطه تمرکز استفاده کنید و قسمت مشخصی را مورد توجه قرار دهید. در واقع آباژور به عنوان یک دکوری فریبدهنده و جذاب در دکوراسیون داخلی می باشد که فضای شما را گرم و صمیمی میکند.

معرفی آباژور جدید

با استفاده از آباژور زیبا میتوانید نقطه ی کانونی در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید. آباژور جدید با طرح، ابعاد و رنگ متنوع میتواند جذابیت بصری را افزایش دهد و محیطی خاص و منحصر به فرد ایجاد کند. در اینجا شما را با یکی از جدیدترین آباژور ها آشنا میکنیم که علاوه بر نورپردازی دارای صدای آب دلنشین می باشد. آباژور آبشار لوتوس با طراحی دقیق و اصولی هیچ گونه پاشش آبی به اطراف ندارد و میتوانید با خیال راحت کنار دیوار و مبلمان خود قرار دهید. نور این آباژور از سنگ های مرمر عبور میکند و چشم را اذیت نمیکند. شما میتوانید ساعت ها محو تماشای این اثر هنری زیبا و جذاب شوید و از آرامش محیط لذت ببرید.

از دیگر مشخصات این آباژور ایستاده به صورت پرتابل می باشد و به راحتی میتوانید آن را جابه جا کنید و هرکجا که میخواهید قرار دهید. نورپردازی آن به صورت دوازده رنگ کنترلی است و میتوانید متناسب با شرایط روی رنگ مورد نظر تنظیم کنید. رنگ های گرم آن فضا را صمیمی و پر انرژی نشان میدهد و رنگ های سرد باعث آرامش بیشتر ذهن میشود. صدای آب آن استاندارد با محیط داخلی می باشد و در دراز مدت خسته کننده نمیشود. پمپ این آباژور آبشار سایلنت است و تنها صدای دلنشین آب به گوش می رسد.

تأثیر خارق‌العاده آباژور ایستاده

نقش آباژور آبشار در دکوراسیون

این دکوری برای هر خانه یا محیط کار ضروری می باشد زیرا باعث جریان انرژی مثبت در محیط میشود. عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار میگیرند. این عناصر مانند آب ، گل و گیاه، سنگ، چوب و... محیط را از حالت یکنواختی در می آورند و به آن روح میدهند. کار و زندگی در کنار این عناصر خسته کننده نمی باشد و بسیار لذت بخش است. آباژور آبشار برای کسانی که وقت مراقبت از گل و گیاه را ندارند نیز بسیار مناسب است. این دکوری با طرح گل های در هم تنیده بسیار زیبا و دیدنی می باشد و جریان آب آن باعث بهبود هوا و افزایش رطوبت در محیط میشود.

جلوه بصری آباژور ایستاده

دکوری های عمودی به صورت بصری ارتفاع اتاق را افزایش میدهند و محیط را بزرگ تر و جادارتر نشان میدهند. آباژور ایستاده کنار مبلی با نورپردازی از پایین به بالا، چشم را به سمت بالا میکشد و سقف بلند تر دیده میشود. این دکوری ایستاده برای متعادل کردن تناسبات یک فضا مورد استفاده قرار میگیرد. از آباژور ایستاده میتوانید در پذیرایی، اتاق خواب و حتی ورودی خانه با توجه محیط و نیاز خود استفاده کنید و جلوه ی ویژه ای به محیط ببخشید.

آباژور ایستاده در پذیرایی

پذیرایی یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه می باشد که معمولاً مهمان ها در آن رفت و آمد دارند. برای ایجاد یک محیط دنج و صمیمی از اکسسوری و دکوریجات کاربردی استفاده میشود. آباژور ایستاده از محبوب ترین دکوریجات دکوراسیون پذیرایی می باشد. این دکوری را میتوانید در کنار مبلمان قرار دهید و هنگام گفتگو از نور و صدای آب آن بهره مند شوید. ارتفاع آباژور ایستاده باید استاندارد باشد و در کنار مبلمان تناسب داشته باشد. سبک مبلمان و آباژور باید هماهنگ باشند و در غیر این صورت جلوه ی زیبایی ندارد.

تأثیر خارق‌العاده آباژور ایستاده

آباژور ایستاده در اتاق خواب

برای خواب بهتر و راحت تر از نور آباژور در شب استفاده میشود. ترکیب صدای آب و نور ملایم باعث افزایش کیفیت خواب شما میشود و در نتیجه کارایی و بهره وری شما نیز در طول روز بیشتر میشود. این عنصر تزئینی در کنار تخت خواب زیبایی محیط را چند برابر میکند و به آرامش ذهن کمک میکند. با وجود این دکوری میتوانید بعد از یک روز خسته کنند در اتاق خواب خود به خوبی استراحت کنید.

قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی

رنج قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی بسیار متنوع می باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. جنس، ابعاد، سبک و... بر قیمت آباژور ایستاده تاثیر میگذارد. بهتر است هنگام خرید قبل از قیمت به کیفیت آن دقت داسته باشید زیرا آباژور بی کیفیت در مدت زمان کوتاه زیبایی اولیه خود را ازدست می دهند. آباژور لوتوس از جنس استیل خارجی ضد زنگ می باشد که در شرایط آب و هوایی متفاوت بسیار مقاوم است و هیچ تغییر رنگ یا تغییر شکلی نمی دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha