• چهارشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402110403470
  • خبرنگار : 50176

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

وظیفه ما تثبیت و گسترش معارف نبوی و علوی در بین نسل جوان و نوجوان است

وظیفه ما تثبیت و گسترش معارف نبوی و علوی در بین نسل جوان و نوجوان است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ما موظف هستیم برنامه‌ریزی کنیم که معارف نبوی و علوی را در بین نسل جوان و نوجوان تثبیت کرده ‌و گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، چهارم بهمن ماه در شورای آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: تلاش برای گسترش معارف علوی در طول تاریخ وجود داشته است.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم برنامه‌ریزی کنیم که معارف نبوی و علوی را در بین نسل جوان و نوجوان تثبیت کرده ‌و گسترش دهیم.

شاهرخی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نماز آموزش و پرورش در لرستان، بیان کرد: یک طراحی و برنامه‌ریزی صورت بگیرد که دانش‌آموزان ما نیز در این جشنواره به صورت کمی و کیفی حضور داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: امنیت ما درونی بوده که با حضور مردم به دست می‌آید که گاهی در راهپیمایی و تجمعات بوده و تحلیل آن در انتخابات است که دشمن دنبال این است که مردم حضور چشمگیر نداشته باشند که باید بدانیم در مقابل این ناخوشایندی یک پیروزی وجود دارد.

وی بیان کرد: همه سلیقه‌ها در این دوره از انتخابات وجود دارد و شرط صلاحیت داشتن سوابق اجرایی بوده و دولت نماینده‌ای در این دوره از انتخابات ندارد.

شاهرخی ادامه داد: باید طوری عمل کنیم که انتخابات تبدیل به کدورت نشود چراکه دشمن نیز دنبال این است که سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرد و خیلی باید مراقبت کنیم انتخاباتی در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: باید هوشیار باشیم و بدانیم که از سوی افراد غافل و نادان فتنه‌ها در پیش داریم و وظیفه ما را سنگین می‌کند که قدم‌هایی طبق قانون برداریم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری همراه با رقابت سالم برگزار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha