• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402110503725
  • خبرنگار : 50549

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد

آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی در حوزه نهاده‌های کشاورزی و آب و فاضلاب در مشهد 

آغاز به کار دو نمایشگاه تخصصی در حوزه نهاده‌های کشاورزی و آب و فاضلاب در مشهد 

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته خبر داد.

رضا صفری در این خصوص اظهار کرد: این دو نمایشگاه از عصر چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه افتتاح و تا ۷ بهمن‌ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته افزود: زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه‌ها نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری و آبرسانی، پهپادها و شرکت‌های مهندسی در حوزه کشاورزی است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص برنامه‌های جانبی نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته نیز بیان کرد: برنامه‌های جانبی این دو نمایشگاه شامل برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان است.

صفری در رابطه با اهداف این دو نمایشگاه عنوان کرد: هدف از برگزاری این دو نمایشگاه معرفی پتانسیل‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف کشاورزی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی است.

وی تصریح کرد: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه‌ها پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت‌کنندگان در این دو نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی (نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری) و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته ۱۸۰ شرکت است که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی  ۱۰۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان ۸۰ شرکت از اصفهان، تهران، مرکزی، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین ، گلستان ، یزد،  فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قم است.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد، گفتنی است این دو نمایشگاه تا ۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha