• پنجشنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402110503758
  • خبرنگار : 50300

مدیر دفتر تجاری‌سازی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان عنوان کرد

معرفی ژل تولیدی جهاددانشگاهی خوزستان در کنگره تصویربرداری بیماری‌های زنان

معرفی ژل تولیدی جهاددانشگاهی خوزستان در کنگره تصویربرداری بیماری‌های زنان

ایسنا/خوزستان مدیر دفتر تجاری‌سازی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از حضور این سازمان در کنگره سالانه تصویربرداری بیماری‌های زنان برای معرفی محصول ژل سونوگرافی تولیدی پژوهشکده شیمی و مرکز خدمات شیمی سازمان خبر داد.

سیدرضا علوی در حاشیه سیزدهمین کنگره سالانه تصویربرداری بیماری‌های زنان که امروز (۵ بهمن‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پژوهشکده شیمی و مرکز خدمات شیمی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در حوزه تولید ژل‌های سونوگرافی و دیگر محصولات فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت تجاری‌سازی محصولات تولیدی گفت: هدف این است که ژل‌های تولیدشده وارد بازار شوند و بتوانند مشکلی را از جامعه حل کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، حضور در نمایشگاه‌ها یکی از ملزومات تجاری‌سازی است و به این دلیل، در نمایشگاه جانبی سیزدهمین کنگره سالانه تصویربرداری بیماری‌های زنان غرفه‌ای از سوی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برای معرفی محصولا تولیدی برپا شده است.

مدیر دفتر تجاری سازی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: در این کنگره ۱۵۰ رادیولوژیست متخصص حضور دارند و بنابراین حضور در این کنگره، فرصت مناسبی است که بتوانیم کیفیت ژل تولیدی را ارتقا دهیم. به این منظور در بازدید متخصصان از غرفه و ارائه نمونه ژل‌های تولیدی، از متخصصان می‌خواهیم که با امتحان محصول در طولانی مدت در خصوص آن نظر بدهند و همکاری‌های بعدی را داشته باشیم. خوشبختانه تاکنون متخصصان در این بازدید با بررسی ژل‌ها از قوام مناسب آن راضی بوده‌اند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی واردکننده ژل نیست بلکه فرمولاسیون آن توسط فعالان پژوهشکده ما به دست آمده است و بنابراین این امکان وجود دارد که بتوان کیفیت ژل را متناسب با نیاز مصرف، تغییر داد.

علوی گفت: امروز شاهد حضور شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات تصویربرداری نیز هستیم و فرصتی برای تبادل نظر به وجود آمده است. خوشبختانه نمونه ژل تولیدی را استفاده کردند و اعلام کردند که کیفیت یک ژل خوب را دارا است و بدین ترتیب به دنبال مطرح شدن برند ژل سونوگرافی به مصرف‌کننده نهایی هستیم‌. 

معرفی ژل تولیدی جهاددانشگاهی خوزستان در کنگره تصویربرداری بیماری‌های زنان

معرفی ژل تولیدی جهاددانشگاهی خوزستان در کنگره تصویربرداری بیماری‌های زنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha