• جمعه / ۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110604096
  • خبرنگار : 50039

امام جمعه گرگان عنوان کرد

تداوم جنایت صهیونیست‌ها با چراغ سبز شیطان بزرگ

تداوم جنایت صهیونیست‌ها با چراغ سبز شیطان بزرگ

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه با حمایت برخی کشورها، جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی همچنان تداوم دارد، گفت: تعجب‌آور است که آمریکا با وجود حمایت از این جنایت‌ها، قبله آمال برخی‌ها شده است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز (ششم بهمن ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای وحدت برگزار شد، اظهار کرد: شنبه ۱۵ ماه رجب، سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) است که شأن و جایگاه خاصی نزد مسلمانان دارد.

وی با بیان اینکه ایشان پس از مادرشان حضرت فاطمه زهرا (س) در دنیا بی‌نظیرند، ادامه داد: موقعیت‌شناسی و تصمیم‌گیری بجا و درست، از ویژگی‌های شاخص این بانوی بزرگ اسلام بود و ایشان در شرایطی که قرار داشت، موقعیت خود و برادرانش را کاملاً شناخت و دانست که چگونه باید رفتار کند.

تداوم جنایت صهیونیست‌ها با چراغ سبز شیطان بزرگ

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اینکه ما باید از این ویژگی درس بگیریم تا موقعیت کشور را خوب درک کنیم، افزود: مورخان نوشتند که حضرت زینب (س) در روز عاشورا کاری کرد تا دوست و دشمن، همه در گودی قتلگاه به گریه بیفتند.

وی با اشاره به اینکه در سرنوشت اهل بیت (ع) شهادت در راه خدا نوشته شده است، بیان کرد: حضرت زینب (س) در شام مقابل یزید مثل کوه آتشفشان بنیان آل بنی امیه و بنی مروان را با خاک یکسان کرد.

امام جمعه گرگان از استقبال ملت سرافراز ایران در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ از امام خمینی (ره) هنگام ورود به میهن به‌عنوان رویدادی تاریخی نام برد و گفت: آن ورود باشکوه، انقلاب را به‌وجود آورد که در برگه‌های زرین تاریخ کشور بسیار مهم است.

تداوم جنایت صهیونیست‌ها با چراغ سبز شیطان بزرگ

وی شکایت آفریقای جنوبی درباره نسل‌کشی صهیونیست‌ها به دادگاه لاهه را اتفاقی خاص دانست و بیان کرد: این روزها آدم‌ها باید متأسف شود که در مقابل این نسل‌کشی‌ها، کودک‌کشی‌ها و زن‌کشی‌ها، برخی کشورها مانند آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان برای حمایت از اسرائیل در لاهه اعلام آمادگی کرده‌اند که واقعاً شرم‌آور است.

آیت‌الله نورمفیدی آوارگی مردم غزه در پسِ این جنایت‌ها را بسیار ناراحت‌کننده ارزیابی و اضافه کرد: این تعجب‌آور است که آمریکا با وجود حمایت از این جنایت‌ها، قبله آمال برخی‌ها شده و این تأسف‌بار است که برخی کشورها برای تکرار جنایت‌های صهیونیست‌ها، به آنها چراغ سبز نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران گرگانی پس از قرائت نماز جمعه، بار دیگر با برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های خشم» از مصلا تا چهارراه امامزاده عبدالله (ع)، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در غزه و فلسطین اعلام کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha