• جمعه / ۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402110604131
  • خبرنگار : 50022

امام جمعه کرج:

مردم با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد

مردم با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد

ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: باید در انتخابات اسفندماه افرادی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند تا موجبات یاس و ناامیدی دشمنان فراهم شود.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه ششم بهمن ماه کرج با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات اسفند گفت: عده و جریاناتی دوست دارند طبق اتاق‌های فکری که بیگانگان برآنان تسخیرکردند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات صورت نگیرد و با طرح موضوع دو قطبی مثل رای دادن و رای ندادن انتخابات را بی‌رونق کنند، اما به فضل الهی خواهند دید که مردمی که دل درگرو ایران قوی دارند با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت خواهند کرد.

وی افزود: هر ایرانی غیرتمندی می‌داند که مشارکت مردم در انتخابات از مبادی قدرت کشور است و برای رسیدن به  اهداف بلند تمدنی که در مسیر آن درحرکت هستیم باید درانتخابات شرکت کند و نباید در دام دوقطبی‌های کاذب بیافتیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به خصوص آمریکای خبیث در این سال‌ها تلاش کرده با جنگ نرم و جنگ سخت امنیت کشور را به هم بریزد خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار از علم کردن داعش در اطراف یمن گرفته تا برهم زدن اوضاع اقتصادی و خراب کردن معیشت مردم، برپا کردن آشوب و ترور سرداران و دانشمندان در روزهای آینده هم تلاش خواهدکرد با تبلیغات گسترده حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند و باید مردم ما هوشیار باشند و با بصیرت در دام دشمنان و نیرنگ‌های آنها نیفتند.

وی ادامه داد: مردم همچون گذشته مراقب باشند از روی یأس و ناامیدی سخن نگویند، گاهی به دستگاه نظارتی اتهام وارد می‌کنند تا مردم را مایوس کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی عنوان می‌کنند اگر فلان کس و یا فلان جریان تایید نشود مشارکت کم می‌شود که اتفاقا این باعث شور و امید آفرینی در انتخابات است و مردم متوجه می شوند که دستگاه‌های حاکمیتی و قانونمند قانونی عمل کردند و باکسی شوخی ندارند.

خطیب جمعه کرج گفت: در نحوه سخن و عمل کردن در هر جایگاهی همه باید امیدآفرینی کنند و دستاوردها را یادآوری کنید.

وی خطاب به افرادی که وارد عرصه تبلیغات انتخابات می‌شود گفت: باید مراقب حفظ ارزش‌های اسلامی انقلابی باشند، نسبت به دیگر نامزدها احترام بگذارند و دیگران را برای اثبات خودشان تخریب نکنند. نیت خودتان را خدا و خدمت به مردم قرار دهید مردم هم گذشته نامزدها، مواضع و عملکرد آنها را بررسی و هوشمندانه فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه در راه مبارزه با مستکبران و تبعیت از رهبران الهی باید اهل مقاومت و صبر بود افزود: همانا پیروزی باصبر و گشایش با هرسختی همراه است.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه‌ها هست، اما نباید از دشمنان غافل بود و نباید هیچ دشمنی حتی دشمن ناتوان را ساده وسهل گرفت.

آیت الله حسینی همدانی افزود: استکبار جهانی با شعار حقوق بشر و تبلیغات گسترده مردم را زیرسلطه می‌برد وافرادی که سکوت می‌کنند دستیار مستکبران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha