• جمعه / ۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402110604161
  • خبرنگار : 50635

شهردار بندرعباس:

سه پروژه عظیم برای کاهش ترافیک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

سه پروژه عظیم برای کاهش ترافیک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: سه پروژه عظیم برای کاهش ترافیک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و بلافاصله کلنگ ۲ پروژه دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.

مهدی نوبانی، امروز (ششم بهمن‌ماه)، در اختتامیه نشست روسای شوراهای اسلامی مرکز استان‌های کشور که در شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس در حوزه المان‌ شهری و زیبا سازی شهر اقدامات خوبی انجام را داده است و با تدوین و ارائه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توانسته مشارکت مردم و شورای شهر را برای تحقق اهداف جلب کند.

وی عنوان کرد: در حوزه خدمات شهری و عمرانی ۳ پروژه عظیم که باعث کاهش ترافیک در این کلان شهر خواهد شد به بهره‌برداری خواهد رسید و بلافاصله کلنگ ۲ پروژه دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.

ساخت ۱۲ پارک در بندرعباس به اتمام رسید و ۹ پارک در حال ساخت است

شهردار بندرعباس تصریح کرد: ۱۲ پارک طی مدت اخیر در شهر بندرعباس احداث شد و ساخت ۹ پارک دیگر نیز در دست اقدام قرار دارد.

نوبانی تصریح کرد: هشت محله هدف با همکاری شرکت بازآفرینی شهری برای ساماندهی بافت فرسوده انتخاب شدند که تعهد شهرداری بندرعباس در این زمینه ایفا شد.

وی، با اشاره به انتخاب بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع دستی توسط سازمان جهانی یونسکو، خاطرنشان کرد: هویت بخشی به بافت‌های فرسوده با توجه به اینکه بندرعباس شهر خلاق در حوزه صنایع دستی است در دستور کار قرار دارد.

شهردار بندرعباس بیان کرد: بزرگ‌ترین آبنمای حوض خشک تا ۳ ماه آینده در بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید و سعی شده است به زیباسازی ساحل توجه ویژه‌ای شود؛ چراکه اعتقاد داریم ساحل مختص مردم بندرعباس نیست و متعلق به تمام ایرانیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۰۰:۱۸

خدا قوت شهردار دوست داشتنی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۰۲:۱۴

خیابان مابین شهرداری مرکزی و رستوران گمرک چرا بازگشایی نمی‌شود. مردم گرفتارند.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۱۰:۴۶

شهردار محترم لطفاً هرچه سریعتر پل انتهای شهرک پیامبر اعظم را افتتاح کنید تا خودروها و سرویس های صنایع از مسیر بلوار شهید رجایی تردد کرده و ترافیک عصرگاهی 4راه سورو کم شود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۰۳:۳۱

یکی از ۳ پروژه همینه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۱۳:۰۲

خیلی عالی دمت گرم

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۱۸:۴۴

جناب شهردار عزیز تکلیف پروژه 192 واحدی کارکنان شهرداری بندرعباس چه شد؟!! یادآور ، این پروژه از سال 1386 استارت خورده و تاکنون بلاتکلیف است