• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110704465
  • خبرنگار : 50163

امام جمعه ابهر:

مشارکت مردم در انتخابات ضامن حفظ نظام اسلامی است

مشارکت مردم در انتخابات ضامن حفظ نظام اسلامی است

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: مشارکت مردم در انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست، بلکه از مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با توضیح اینکه یکی از موضوع‌های مهم پیش روی کشور موضوع انتخابات است، بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمن در عرصه‌های مختلف تبلیغات وسیعی را آغاز کرده است تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید و دلسرد کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از مدت‌ها پیش پروسه دلسرد کردن مردم از انتخابات را کلید زده‌اند، تاکید کرد: همه باید با دقت و بینش کافی و مطالعه لازم نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنیم.

مرادپور با یادآوری اینکه مسیر بسیاری از بایدها و مشکلات کشور از انتخابات می‌گذرد، توضیح داد: درست است که در کشور مشکلاتی داریم که برخی از این مشکلات ناشی از کم‌کاری خودمان و بسیاری نیز ناشی از توطئه‌های دشمنان است، اما مردم از انتخاب خود یعنی جمهوری اسلامی ایران پشیمان نیستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال است که دشمنان از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به کشور غافل نیستند، ادامه داد: اگر این همه هجمه و توطئه علیه یک کشور دیگر وجود داشت قطعاً تاکنون از هم پاشیده بود، اما به کوری چشم دشمنان، ایران ما یک کشور قوی است و با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

امام‌ جمعه ابهر با بیان اینکه برای پرشور برگزار شدن انتخابات باید وقت بگذاریم، گفت: اگر باور داریم که یکسری از مشکلات در کشور وجود دارد باید در انتخابات شرکت و با انتخاب نماینده قوی به حل مشکلات کمک کنیم.

او افزود: مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست، بلکه مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکای حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، از مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha