• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402110704815
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۹۸ کیلوگرم تریاک در گچساران

کشف ۹۸ کیلوگرم تریاک در گچساران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۹۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید در محور شیراز- گچساران خبر داد.

سرهنگ " ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور های مواصلاتی این شهرستان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور شیراز- گچساران ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین پایش خودرو های عبوری به یک دستگاه خودروی پرایدمشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۹۸ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۷ ۱۴:۴۹

خدا قوت دمتون گرم که مایع افتخار بودین و هستین انشالله که در پناه حق باشین ....فقط یه چیزهایی در بعضی از محله ها مشاهده می‌کنیم که اصلا فکرمون درگیر شده نمیدونم چرا ای خرده فروش‌های شیشه و دوا و مواد صنعتی و شیمیایی راحت جلو چشم همه مثل مغازه دارا معامله میکنند ولی کسی کاری به کارشون نداره.....برا اینا تدابیری بی اندیشید چون خیلی چیزها رو تغیر میده کوچیکتره میبینن یاد می‌گیرند...قیچی بشن عالیه مااز زحمات فراوان شما قدردانی میکنیم ..و مثل کوه از شما حمایت می کنیم...یار عزیز کوچیک شما

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۰۹:۱۲

سلام خسته نباشید انشالله که خیر ببینید لطف کنید تورخدا با این خورده فروشان برخورد کنید چندین مغازه دار هستند که خیلی راحت دارن همه چیز میفروشن واقعا زشته سعی کنید که این ها هم را به دست قانون بدهید درود بر شما دلیر مردان