• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402110704827
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

نامزدهای انتخابات مجلس، وعده های غیرواقعی ندهند

نامزدهای انتخابات مجلس، وعده های غیرواقعی ندهند

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: نامزدهای انتخابات از وعده های غیرواقعی، بی اساس که قابلیت اجرایی ندارد دوری کنند.

محمدرضا شهاب زاده امروز، ۷ بهمن ماه در جلسه توجیهی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیئت اجرایی، شورای نگهبان و همچنین شورای تامین شهرستان مرزی بندر آستارا در محل سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست از دادن وعده های غیر قانونی، غیر منطقی و خارج از وظیفه نماینده مجلس پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه بستر و زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان آستارا فراهم شده است، افزود: انتخابات در یک فضای سالم و بدون جانبداری از هیچ یک از نامزدها برگزار خواهد شد.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها، خلافِ قانون است گفت: برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در آستارا اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند که این مغایر قانون است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تلاش مدیریت شهرستان و هیات‌های اجرایی انتخابات در آستارا برگزاری انتخاباتی پرشور و بدون حاشیه است تصریح کرد: شفافیت و صداقت اولویت فرمانداری آستارا در پاسخگویی به کاندیداها است.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه همه کاندیداها مکلف به مطالعه قانون انتخابات و رعایت مفاد این قانون هستند چرا که رفتار کاندیداهای نمایندگی مجلس بر اساس نص قانون سنجیده می‌شود اظهار کرد: در موضوع انتخابات چهار مولفه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در دستور کار قرار دارد که در این بین تلاش برای افزایش مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فقط به معرفی برنامه ها و ایده های واقع گرایانه بپردازند.

شهاب زاده با تاکید بر این که در بحث رعایت تبلیغات انتخاباتی باید به عناوین مجاز و غیرمجاز توجه شود، از نامزدها خواست به جای تخریب و سیاه نمایی رقیب، خود و برنامه هایشان را معرفی کنند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی تایید شده، گفت: نامزدها وعده هایی که قادر به انجام آن نیستند، ندهند چرا که عدم اجرای آن موجب ناامیدی مردم می شود.

فرماندار آستارا تصریح کرد: راهبرد مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات را با قوت دنبال می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha