• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402110704846
  • منبع : نمایندگی مازندران

کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کلینیک امید خوشرودپی

کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کلینیک امید خوشرودپی

ایسنا/مازندران رئیس کلینیک امید خوشرودپی از کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به این کلینیک در ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر زینب جعفریان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران همیشه به این کلینیک نگاه ویژه‌ای داشته‌اند که شایسته قدردانی است و در ۹ ماه گذشته مجموعا مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به این کلینیک جهت تهیه تجهیزات پزشکی اهداء کردند.

رئیس کلینیک امید خوشرودپی بیان کرد: تمامی هزینه‌های بخش دندانپزشکی و خریداری دستگاه عصب‌کشی با هزینه۵۳۰ میلیون تومانی توسط خیرین تامین و هزینه شد.

وی گفت: نیکوکار نیک اندیش یک دستگاه معاینه چشم به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان، یک دستگاه نوار قلب جنین  به ارزش ۷۰ میلیون تومان و یک دستگاه اسپیرومتری تست ریه به ارزش ۶۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا کردند.

رئیس کلینیک امید خوشرودپی در همین راستا بیان کرد: از طرف خیرین یک دستگاه هولتر ریتم به ارزش۷۰ میلیون تومان و همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۳۰ میلیون تومان تهیه و تحویل این مرکز شد.

کمک ۱۳ میلیارد ریالی نیکوکاران به کلینیک امید خوشرودپی

دکتر زینب جعفریان تصریح کرد: مرمت ساختمان کلینیک به‌همراه محوطه سازی با هزینه ۱۳۰ میلیون تومانی توسط خیرین منطقه انجام گرفت.

وی تصریح کرد: دستگاه معاینه چشم، دستگاه بینایی سنجی، اسلیت لمپ، اپتومتر به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان و همچنین دستگاه هولتر فشار خون، دستگاه اندازگیری فشار چشم و لنزنود برای کلینیک خوشرودپی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش خریداری شد.

این مسئول ادامه داد: خرید سه دستگاه تلویزیون، سه دستگاه بخاری برقی و تجهیز کلاس زایمان فیزیولوژیک به ارزش ۸۰ میلیون تومان، لوازم و تجهیزات مربوطه جهت کارهای زیبایی و روکش دندان به ارزش ۲۰ میلیون تومان و تجهیز اتاق تزریقات به ارزش ۱۰ میلیون تومان توسط خیرین صورت پذیرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha