• شنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110705054
  • خبرنگار : 50652

چه کسانی مشمول افزایش ظرفیت ثبت نام حج در گلستان هستند؟

چه کسانی مشمول افزایش ظرفیت ثبت نام حج در گلستان هستند؟

ایسنا/گلستان مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه تقاضا جهت ثبت نام حج رو به افزایش است، عنوان کرد: پیگیری مسائل مربوط به افزایش ظرفیت در دستور کار بوده و از طریق سازمان مرکزی در حال بررسی است.

سید علی میر قاسمپور عصر امروز، ۷ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ثبت نام حج امسال با استقبال چشمگیر مردم و متقاضیان اهل سنت گلستان روبه رو شد، اظهار کرد: ظرفیت سه هزار و ۴۵۰ نفری هم استانی‌های اهل سنت تکمیل شده و تعداد ۲۰۰ نفر دیگر تا تکمیل شدن ظرفیت هم استانی‌های اهل تشیع وجود دارد.

وی با اشاره به استقبال بسیار زیاد متقاضیان اهل سنت، عنوان کرد: با توجه به این استقبال فراوان از آنجایی که ظرفیت متقاضیان اهل سنت تکمیل شده و از سوی دیگر تقاضا و استقبال این گروه رو به افزایش است، پیگیری مسائل مربوط به افزایش ظرفیت در دستور کار بوده و از طریق سازمان مرکزی در حال بررسی است تا ان شاالله بتوانیم با افزایش ظرفیت پاسخگوی تقاضای هم استانی‌های عزیز جهت حضور در این سفر معنوی باشیم.

مدیر حج و زیارت گلستان در مورد اولویت افرادی که مشمول ثبت نام در مرحله افزایش ظرفیت هستند، توضیح داد: این افزایش ظرفیت ویژه زائرانی است که به صورت زوجی بوده و یکی از آنان فرآیند پیش ثبت‌نام را انجام داده، لازم به ذکر است. همچنین بستگان درجه یک افراد کم‌توان و مُسن که دارای فیش‌های اولویت‌دار هستند نیز مشمول این افزایش ظرفیت می‌شوند.

میر قاسمپور با توجه به تکمیل‌ نشدن ظرفیت اعلام شده ۴۰۰ نفری اهل تشیع گلستان، بیان کرد: دارندگان فیش‌های ثبت‌نام تا پایان مرداد ماه سال ۱۳۸۶ می‌توانند به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به دریافت کد رهیگیری اقدام کنند.

وی در پایان و در مورد عدم دسرسی متقاضیان به سامانه یا اختلال در مراحل ثبت‌نام، توضیح داد: متقاضیان اهل تشیع در صورت عدم دسترسی به سامانه پیش ثبت‌ نام می‌توانند به یکی از دفاتر خدماتی زیارتی مستقر در استان مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha