• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402110805262
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار خبر داد

اجرای طرح «همیاران مشارکت قوی، سربازان راه شهید سلیمانی» در سمنان

اجرای طرح «همیاران مشارکت قوی، سربازان راه شهید سلیمانی» در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: طرح «همیاران مشارکت قوی، سربازان راه شهید حاج قاسم سلیمانی» به منظور بهره‌گیری از ظرفیت کودکان، نوجوانان و دانش آموزان ویژه ترغیب افراد خانواده برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری در سطح استان اجرایی خواهد شد.

سید محمد رضا هاشمی، شامگاه گذشته ۷ بهمن در نشست تبیینی انتخابات با نمایندگان خانه احزاب شهرستان‌های استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: برگزاری سفرهای کاروان خدمت و حضور در بخش، شهر، روستاها و مناطق محروم استان در راستای پیگیری و رسیدگی به موارد و مباحث و مشکلات موجود و نشست صمیمی با مردم، به نوعی کرسی های آزاد اندیشی محسوب خواهد شد.
وی افزود: همگان و به ویژه نمایندگان خانه احزاب شهرستانهای استان باید در راستای جذب حداکثری و ترغیب به منظور مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به صورت ویژه ورود کرده و بکوشیم.
هاشمی خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان در حوزه‌های بسیاری از جمله وحدت، ولایت‌پذیری، اشتغال، اقتصاد، عمران، اجتماعی، فرهنگی و دیگر در کشور موارد پیشرو و سرآمد اند، لذا مردم استان سمنان شایسته و لایق بالاترین و بهترین خدمتگزاری هستند.
استاندار سمنان گفت: در طول مدت خدمت دولت سیزدهم، اقدامات بسیار مطلوبی در استان سمنان به انجام رسیده که ثمره آن دستیابی به رتبه های نخست و جایگاه های برتر کشوری است، لذا ضرورت دارد تا استان سمنان در بحث تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق های رای در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز بدرخشد.

وی همچنین در شورای اداری این استان گفت: دستاورد ها و اقدامات ارزنده بسیار خوبی در سطح استان در دولت سیزدهم شکل گرفته که ضرورت دارد از ظرفیت برنامه های ایام الله دهه فجر سال جاری با محوریت مردم و با رویکرد امیدبخشی در راستای تحقق مشارکت قوی در انتخابات، به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردها، موفقیت ها و اقدامات صورت گرفته در سطح استان و سفر به شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم به خصوص در ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲، در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.
وی افزود: حضور در مساجد و در بین مردم در سطح بخش، شهر، روستا، مناطق محروم و کم برخوردار در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و جهاد تبیین، توسط مدیران دستگاه های اجرایی در ایام الله دهه فجر سال جاری مَدنظر باشد.
هاشمی خاطرنشان کرد: احصاء و معرفی پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری از دیگر مواردی است که توسط دستگاه های اجرایی باید انجام گیرد.
وی عنوان کرد: خودکفایی یک هزار و ۵۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یکی دیگر از اقدامات ارزنده در حوزه اشتغال بود که باید در راستای جهاد تبیین برای همگان اطلاع رسانی شود.
استاندار سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی فرماندارن، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در بحث نشست ها و برنامه های تبیینی انتخابات، گفت: تمامی مسئولان استان در راستای سلامت واقعی انتخابات، دقت داشته باشند تا از امکانات و ظرفیت های دولتی له یا علیه کسی در انتخابات پیش رو استفاده نشود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha