• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402110805309
  • خبرنگار : 50635

استاندار هرمزگان:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نقش مهمی در ایجاد وفاق و همدلی داشتند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نقش مهمی در ایجاد وفاق و همدلی داشتند

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، با ذکر این نکته که نماینده ولی فقیه در هرمزگان نقش مهمی در ایجاد وفاق و همدلی داشتند، گفت: طرح‌های بسیار بزرگی داریم که اگر ائمه جمعه و بزرگان مناطق همکاری نمی‌کردند،کار آنگونه که باید پیش نمی‌رفت.

مهدی دوستی شامگاه شنبه (هفتم بهمن‌ماه)، در نشست شورای اداری هرمزگان که با محوریت سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: اقداماتی که امروز در هرمزگان انجام شده، نتیجه زحمات جمعی همه مردم و مسئولان است.

وی تصریح کرد: طرح‌های بسیار بزرگی داریم که اگر ائمه جمعه و بزرگان مناطق همکاری نمی‌کردند مسلما، کار آنگونه که باید پیش نمی‌رفت. حمایت‌های دستگاه قضا، بسیج، ارتش و سپاه در پیشبرد طرح‌ها بسیار موثر بود و خدا نکند کسی تصور کند که اقدامات انجام شده در هرمزگان، نتیجه یک کار فردی است و همه ما شاهد تلاش نمایندگان در پیگیری موضوعات مختلف در سطح ملی بودیم، نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم نقش بسیار مهمی در ایجاد وفاق و همدلی داشتند تا این اتفاقات مبارک در استان رقم بخورد.

سفر رئیس جمهور فرصت مناسبی برای جذب اعتبارات و توسعه منطقه است

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان، جذب اعتبارات مناسب برای پیشرفت منطقه را محور قرار دادیم، گفت: خوشبختانه با شناخت آیت‌الله رئیسی از هرمزگان، همیشه نگاه ویژه‌ای به هرمزگان وجود داشته و منابع خوبی هم دیده شده است.

ارتباط ریلی هرمزگان با شمال کشور باید تقویت شود

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان به ۲ دسته تقسیم شده است، تصریح کرد: یک سری مصوبات عمرانی در حوزه های مختلف همچون آب و راه و بخشی هم مصوبات نرم‌افزاری است.

دوستی با اشاره به اینکه نسبت به توسعه ریلی استان تاکید داریم، اظهار کرد: باید ارتباط ریلی با شمال کشور را تقویت کنیم. روی اصلاح فرایندهای تجاری که قدمت دیرینه‌ای دارند تمرکز شده است و در حوزه های مختلف همچون مطالعات اقتصادی شبکه جزایر تصمیماتی گرفته شده که امیدواریم مردم عزیز از مجموع مصوبات و منافع آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۲ طرح در قالب ۲۲ بسته آماده افتتاح در سفر رییس جمهور به این استان است، گفت: همچنین حدود یکهزار و ۳۰۰ طرح عمرانی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در هرمزگان به پایان رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha