• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402110805375
  • منبع : نمایندگی سمنان

۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و آرادن به بهره‌برداری می‌رسند

۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و آرادن به بهره‌برداری می‌رسند

ایسنا/سمنان سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از برنامه ریزی برای بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و آرادن خبر داد.

محمدتقی سلطانی ۸ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه های عمرانی و زیرساختی به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب، در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال افتتاح ‌می‌شوند.

وی افزود: عملیات خاکی و جدول‌گذاری توسعه کارگاهی ۱۲.۹ هکتاری با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال و اجرای شبکه آب در فاز ۴۷ هکتاری با هزینه ۳۹ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرک صنعتی گرمسار است.

وی تصریح کرد: عملیات خاکی در فاز توسعه؛ تهیه، حمل و نصب ۶۵ تیر روشنایی، و تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهرک گرمسار از دیگر پروژه‌هایی هستند که در ایام الله دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسند.

سلطانی ادامه داد: نصب لوله‌های هوادهی خط ۲ تصفیه‌خانه؛ تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، و حفاری و لوله‌گذاری چاه به طول ۳۰ متر در شهرک صنعتی ایوانکی در این ایام افتتاح‌ خواهد شد.

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: تکمیل ساختمان نگهبانی ناحیه صنعتی یاتری به مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال در چهل و پنجمین بهار انقلاب نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۱۸:۲۲

باسلام لطفا درمورد تامین آبرسانی. بخصوص درتابستان ۱۴۰۲ که بلحاظ کاهش آب حبله رود وتامین نشدن ازسد نمرود هم سخن بگویند آیا باتوجه توسعه شهرک صنعتی باتغیرات نزولات جوی درحوزه علیا حبله رود راهکارجدیدی اندیشیده اید که واحدها دچار مشکل نشوند