• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110805441
  • خبرنگار : 50037

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه کتابخانه استاندارد درگزین

پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه کتابخانه استاندارد درگزین

ایسنا/همدان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درگزین از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی پروژه کتابخانه استاندارد این شهرستان خبر داد.

محمد بیات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین کتابخانه استاندارد استان همدان در شهرستان درگزین در حال احداث بوده که این پروژه پس از پنج ماه از آغاز عملیات اجرایی خود دارای پیشرفت بسیار مطلوب و قابل‌ قبولی بوده است.

وی ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان و استان و نیز خیرین نیک‌اندیش مطرح کرد: پس از بررسی اولیه و طراحی نقشه، عملیات ساخت این پروژه در تیرماه سال‌جاری آغاز شده و با توجه به ناکافی بودن فضای کتابخانه‌ای شهرستان تکمیل و به سرانجام رسیدن این طرح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیات با اشاره به آخرین وضعیت ساختمان در حال احداث کتابخانه استاندارد درگزین به عنوان دومین کتابخانه استاندارد استان همدان، افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و ۱۴۰۰ متر بنا در بهترین نقطه شهر و با تخصیص پنج میلیارد تومان به عنوان اعتبار اولیه توسط پیمانکار پروژه در حال احداث  است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درگزین تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم این پروژه را تکمیل کنیم و برای استفاده عموم مردم شهرستان به بهره‌برداری برسانیم.

وی فضای کتابخانه‌ای فعلی این شهرستان را ناکافی دانست و یادآور شد: در حال حاضر کتابخانه‌های عمومی شهرستان دارای سالن مطالعه نیستند و در این رابطه به ویژه کتابخانه دهخدای شهر درگزین به علت مراجعان بسیار و نداشتن سالن مطالعه دارای مشکلات بسیاری بوده و جوابگو دوستداران کتاب شهرستان نیست و به طور قطع بهره‌برداری از کتابخانه استاندارد درگزین این مشکل و دغدغه دوستداران کتاب شهرستان را مرتفع خواهد کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درگزین خاطرنشان کرد: شهرستان درگزین در حال حاضر دارای چهار باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی بوده که از این تعداد، یک باب کتابخانه در شهر قروه درگزین، یک باب در شهر کرفس و دو کتابخانه‌های روستایی نیز در روستای شاهنجرین و روستای فعالیت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha