• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402110805487
  • منبع : بازار

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال ۱۴۰۲ بهتر بشناسیم

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال ۱۴۰۲ بهتر بشناسیم

فرهای توکار آشپزخانه در سال‌های اخیر نقشی پررنگ در خانه‌های ما بازی کرده و جایگاه خود را به عنوان یک کالای اصلی تثبیت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مریک وان، خرید فرتوکار باعث می‌شود تا علاوه بر طبخ غذاهای خلاقانه و متنوع‌تر، از مدیریت کردن هزینه برای غذای بیرون، طبخ سالم و خانگی و همچنین ایجاد جلوه و نمای زیباتر در آشپزخانه بهره‌مند گردید.

فرهای موجود در بازار در دو نوع رومیزی (آون توستر) و توکار وجود داشته که در مدل‌های توکار شما با یک فر تمام عیار و کامل روبرو خواهید بود.

* مزایای فرتوکار

_ بهره‌مندی از فضای بزرگتر مخزن و استفاده از حجم بیشتر طبخ

_ مجهز بودن به برنامه پخت اتوماتیک پخت برای طبخ تنوع بیشتر غذاها

_ بهره‌مندی از دو نوع کارکرد پخت برق و گاز از طریق المنت و شعله پخش کن

_ توانایی پخت کامل‌تر و مغزپز کردن غذاها در داخل فر

_ امنیت بیشتر در زمان استفاده و کارکردن کالا

 برندهای معتبر بازار برای فر توکار آشپزخانه به شرح زیر است:

۱_ فر اخوان

۲_ فر توکار استیل البرز

۳_ فر توکار کن

۴_ فر توکار بیمکث

۵_ فر توکار میلان

۶_ فر توکار داتیس

۷_ فر توکار آلتون

۸_ فر توکار مسترپلاس

۹_ فر توکار درسا

۱۰_ فرتوکار اسنوا

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال ۱۴۰۲ بهتر بشناسیم

جدیدترین فرهای بازار در سال ۱۴۰۲

فرهای سری PRO اخوان» اخوان که به بی رقیب‌ترین و اولین تولیدکننده تمام داخلی فر توکار در ایران شناخته می‌شود در حال حاضر بیش از ۵۰ مدل متنوع فرتوکار را تولید کرده که نسل جدید آنها با سری pro شناسایی می‌شوند.

فرهای PRO اخوان شامل موارد زیر می‌باشد:

۱_ فر F۳۰PRO اخوان

۲_ فر برقی F۵۰PRO اخوان

۳_ فر F۴۰PRO اخوان

۴_ فر F۴۲PRO اخوان

۵_ فر F۴۱PRO اخوان

۶_ فر F۲۵PRO اخوان

۷_ فر F۲۰PRO اخوان

۸_ فر F۱۹PRO اخوان

مزیت و ویژگی فرهای جدید اخوان

اخوان در دسته فرهای توکار خود بی‌رقیب عمل کرده و تنوع در محصولاتش توانسته سهم زیادی را در بین مشتریان به دست آورد. قیمت کاملا رقابتی در کنار کیفیت خوب محصولاتش باعث شده تا خریداران فر توکار اخوان را به عنوان اولین گزینه برای خرید تلقی نمایند. از همین رو قیمت فر اخوان به عنوان یک مزیت به حساب می‌آید.

خرید فرتوکار اخوان در دو مدل برقی و گازی و در رنگ‌های مشکی، سفید و استیل امکان‌پذیر است. درب‌های شیشه‌ای ۴ جداره با لولای آرام بند، سنسور پخت گوشت، سیستم یخ زدایی، تنوع در برنامه‌های پخت اتوماتیک از ویژگی‌های فراخوان می‌باشد.

 فر آشپزخانه جدید استیل البرز

1_ فر FE۵۱ استیل البرز

2_ فر FE۵۴ استیل البرز

3_ فر FE۵۰ استیل البرز

4_ فر FGE۵۰ استیل البرز

5_ فر FE۵۲ استیل البرز

مزیت و ویژگی فرهای جدید البرز

فرهای استیل البرز در میان سایر برندهای رقیب از تنوع و تعداد کمتری برخوردار بوده اما در عوض این شرکت توانسته همین تعداد محصول را در سبد کالایی خود به خوبی مدیریت کرده و بهترین مدل از فر برقی را روانه بازار نماید.

فرهای استیل البرز که در دو مدل برقی و برق و گازی موجود بوده کاملا هوشمند با پنل لمسی دیجیتالی و حجم مخزن ۷۰ لیتری عرضه شده‌اند.

این فر توکار دارای برنامه پخت اتوماتیک و نیمه اتومات بوده از گریل قدرتمند برای طبخ بهتر غذا بهره می‌برد. استفاده از فن‌های کانوکشن نیز در آن باعث شده تا پخت با شرایط بهتری در این فرها صورت پذیرد.

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال ۱۴۰۲ بهتر بشناسیم

فر آشپزخانه جدید کن

۱_ فر E۶۵۹۶ استیل البرز

۲_ فر E۶۵۰۳ استیل البرز

۳_ فر E۶۵۹۷ استیل البرز

۴_ فر E۶۵۰۱ استیل البرز

مزیت و ویژگی فرهای توکار کن

شاید اولین ویژگی فرهای توکار کن کیفیت قطعات اولیه کار شده در این برند است. کن در حال حاضر تمرکز بالایی روی کیفیت محصولات خود داشته و در تلاش است تا از لحاظ سطح کیفی نسبت به رقبا پیشه بگیرد.

فرهای ذکر شده در این مقاله از پنل لمسی تمام دیجیتال، سنسور پخت گوشت، درب آرام بند، قفل کودک و تایمر بهره برده و مخزن ۶۵ لیتری آنها در رده ضعف این مدل از فرهای توکار کن به حساب می‌آید.

 فر آشپزخانه جدید میلان

1_ فر برقی BO۶۰۰ میلان

2_ فر برقی BO۶۰۱ میلان

_ مزیت و ویژگی فرهای توکار میلان

فرهای توکار آشپزخانه میلان توانسته علی رغم ظهور جدید خود سهم فروش خوبی را به دست آورد. بهره‌گیری از تکنولوژی ایتالیایی، مجهز بودن به آخرین امکانات فر، گنجایش ۷۰ لیتری مخزن، سیستم یخ زدایی خودکار، تعداد برنامه پخت‌های متنوع تا ۱۳ عدد، آپشن‌های جذاب دیگر در کنار هوشمندی سیستم باعث شده تا این فر به عنوان یکی از پرآپشن‌ترین فرهای توکار در بازار معرفی شوند.

ختم کلام

انتخاب و خرید فر مناسب قبل از هر چیز به بودجه و میزان خرج کرد شما برمی‌گردد. قاعدتا اگر قیمت فر برایتان مهم نباشد فرهای لوکس بازار مانند گگنو، نف و بوش جز اولین گزینه‌ها برایتان خواهد بود. اما اگر هم قیمت و هم کیفیت برایتان مهم است برندهای ایرانی چون اخوان، داتیس، میلان و البرز به عنوان گزینه‌های خوب برای شما می‌باشد. در این مقاله به جدیدترین مدل‌های فر برقی در بازار اشاره کردیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha