• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402110805515
  • خبرنگار : 71506

مبین عظیمی به نقره جام یاریگین رسید/ پایان کار ۸ آزادکار ایران با یک مدال

مبین عظیمی به نقره جام یاریگین رسید/ پایان کار ۸ آزادکار ایران با یک مدال

نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف روس در فینال تورنمنت یاریگین به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار فینال وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جام یاریگین در روسیه، مبین عظیمی دارنده مدال طلای جوانان جهان برابر ماگومد قربان‌اف از روسیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

عظیمی پیش از این در دور مقدماتی با نتیجه ۷ بر ۴ آرسن علی موسالالیف را شکست داد. وی در دور دوم ۴ بر صفر بر گادژیماگومد ناژمودینوف غلبه کرد و راهی یک چهارم نهایی شد. عظیمی در این مرحله ۸ بر ۶ عظمت زاکویف را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر شمیل امام گادجیالیف را مغلوب کرد و به فینال رسید.

علی خرمدل در ۶۵، عادل پناهیان در ۷۴، علی سوادکوهی در ۸۶، مهدی حاجیلوئیان در ۹۲، ابوالفضل بابالو و آرین سجادی در ۹۷ و سالار حبیبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، ۷ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها بودند که با شکست مقابل رقبایشان از دور مسابقات حذف شدند.

تماشا کنید: ویدیوی مبارزه عظیمی مقابل نایب قهرمان جهان در فینال جام یاریگین

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۱۴:۲۲

میشود مبین عظیمی را به 86 کیلو و محمد نخودی را که 79 کیلوست به 74 کیلو منتقل کنیم تا بلکه پس از کسب سهمیه در 74 کیلو در المپیک بشود دو مدال در این دو وزن کسب کنیم. به نظر میرسد که حضور حسن یزدانی در المپیک در 86 کیلو قطعی نیست!

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۸ ۱۴:۴۵

با این وضعی که در اوزان 74 کیلو و 86 کیلو داریم اگر به جای کادر فنی بودم حتما این محمد مبین عظیمی با این سبک کشتی دلاورانه در مقابل چشم روسها با این حریف گردن کلفت و کشتی بلد روس را به وزن 86 و محمد نخودی را به دلیل ضعف مفرط دیگر نفرات 74 کیلو به در یک وزن پائینتر یعنی 74 کیلو منقل میکردم! در ضمن از شواهد اینطور به نظر میاید که حسن یزدانی به دلیل مصدومیت در المپیک حضور نخواهد داشت!

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۹ ۰۰:۰۷

کامران قاسمپور عالی این کوربانوف شکست داد نمیدونم چرا قاسمپور ۸۶کیلو اصل وزن وجواب دهی بدنش هست نمیارن ..قلاب سنگش کردن ۹۷تا نه بدنش نه ژنتیکش نه زورش ۹۷تا نمیخوره انقد کشتی بلد بود با وزن پایین تر ۹۷تارو همروبرد فقط اسنایدر تونست ببرش چون قدرتش مثله کشتیگیر ۱۳۰کیلو هست اسنایدر..عجوبه ای هست ...قاسم پور ولی افسوس از مربیان نمیزارن جایگاهش باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۰ ۰۹:۱۹

قاسم پور حریف حسن نیست. بارهاوبارها باخته.