• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110805530
  • خبرنگار : 50652

فرماندار گرگان تصریح کرد:

ایجاد فضای سالم وظیفه مجریان و ناظران انتخابات/ رای مردم امانت الهی است

ایجاد فضای سالم وظیفه مجریان و ناظران انتخابات/ رای مردم امانت الهی است

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان ضمن اشاره به اینکه رعایت اصل بی‌طرفی و ایجاد فضایی سالم وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات است، عنوان کرد: همه ما درجهت تحقق انتخاباتی سالم و قانون‌مند وظیفه داریم.

اسماعیل نادری ظهر امروز یکشنبه ۸ بهمن ماه در نشستی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین کمیته های آموزش و مشارکت در ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد ضمن بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات مسئله مهمی است، اظهار کرد: اولین گام برای برگزاری انتخابات پر بار اطمینان از سلامت و نحوه برگزاری آن است که این امر آموزش درست عوامل اجرایی را طلب می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر برگزاری انتخاباتی پرشور،سالم و قانون‌مند، عنوان کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری همانند سایر انتخاباتی که تا به امروز در کشور عزیزمان برگزار شده و نماد بصیرت و حضور همیشگی مردم ولایت مدار بوده باید پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود که همه‌ی ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئول بوده و وظیفه داریم.

فرماندار گرگان با بیان اینکه ملاک عمل ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و رعایت مولفه‌های چهارگانه انتخابات است، افزود: عمل به قانون، رعایت اصل بی طرفی، پرهیز از سوگیری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، رویکرد ستاد انتخابات و مجریان انتخابات شهرستان گرگان است چرا که همه داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی نیز سربازان انقلاب و رهبری محسوب شده و باید در راستای تحقق راهبردهای چهارگانه همت و همیت ورزند.

نادری علاوه بر اینکه رعایت اصل بی‌طرفی و ایجاد فضایی سالم وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات دانست، توضیح داد: فضاسازی مناسب در ادارات و سطح شهر ها و روستاها از اقدامات مهمی است که به شور انتخاباتی و حضور حداکثری کمک شایانی می‌کند که البته لازم به ذکر است مردم باید همه رفتارها و فعالیت‌های داوطلبان را در نظر گرفته و در روز رای‌گیری، با تکیه بر همین ویژگی ها و رفتارها، نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha