• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110805676
  • خبرنگار : 50672

استاندار گلستان:

به بی‌طرفی مجریان انتخابات در گلستان شهادت می‌دهم/ آماده خلق حماسه حضور در استان هستیم

به بی‌طرفی مجریان انتخابات در گلستان شهادت می‌دهم/ آماده خلق حماسه حضور در استان هستیم

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه داوطلبان مورد تائید شورای نگهبان فرزندان نظام و مورد احترام هستند، گفت: به عنوان نماینده عالی دولت در گلستان به بی‌طرفی تمامی مجریان انتخابات در استان شهادت می‌دهم.

علی محمد زنگانه ظهر امروز ۸ بهمن در آئین افتتاح ۶ شبکه انتخاباتی صدا وسیمای مرکز گلستان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را در ماههای اخیر معطوف این کرده که زمینه انتخاباتی باشکوه فراهم شود، اظهار کرد: مدتهاست که به تمامی مجریان انتخابات در استان اعلام کرده ایم راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که در گلستان تبدیل به کلمه «رسام» شده است چراغ راه مجریان انتخاباتی استان باشد.

وی با بیان اینکه مطابق قانون تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند که در امر ظرفیت‌های تبلیغی در راستای عدالت انتخاباتی با نظارت هیأت بررسی تبلیغات اقدام کنند، افزود: انتخابات متعلق به مردم و مسیری برای توسعه و پیشرفت کشور و استان است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه صدا و سیما با طرح های ابتکاری اخیر خود می تواند گام موثری در افزایش مشارکت داشته باشد، خاطرنشان کرد: سازمان صدا وسیما با ایجاد این سازکار، اقدامی به موقع در راستای سیاست‌های کلی انتخابات که در فرامین رهبری نیز به آن تاکید شده صورت داده و به نوعی موجب تبیین رقابت سالم نیز شده است.

زنگانه، اقدام صدا و سیمای گلستان در خصوص تولیدات انتخاباتی و راه اندازی ۶ کانال تلویزیونی و کانال مجازی تلوبیون را موجب پیشرو بودن استان گلستان در جهاد تبین دانست و گفت: ظرفیت های تبلیغی استان توسط مسئولان استانی احصا شده و به فرمانداران برای توجیه نامزدهای تائید صلاحیت شده ابلاغ خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهادت می‌دهم تمام مجریان انتخابات استان گلستان به این اصل پایبند بوده و از هیچ گروه و جناحی حمایت و طرفداری نخواهد کرد زیرا تمامی افراد تائید صلاحیت شده افرادی صالح و مورد تائید نظام هستند که مردم در ۱۱ اسفند نمایندگان خود را از بین این عزیزان انتخاب خواهند کرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه تاکنون از همه تفکرات سیاسی در عرصه انتخابات حضور یافته و گلستان سرزمین برادری زمینه انتخاباتی با شکوه و قدرتمند را در کشور  فراهم کرده است، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا بار دیگر اوج غیرت دینی و همبستگی ملی را در استان گلستان به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha