• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402110805725
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در آستانه سفرهای نوروزی؛

شرایط نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اردبیل بررسی شد

شرایط نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اردبیل بررسی شد

ایسنا/اردبیل کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استان اردبیل با تشکیل جلسه شرایط این واحدهای خدماتی را در آستانه سفرهای نوروزی در استان بررسی کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جلسه کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مسئولان سایر نهادهای اجرایی مرتبط در محل اداره کل میراث‌فرهنگی برگزار شد.

ساماندهی سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط ممکن است

حسن محمدی ادیب در این جلسه گفت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی نزدیک می‌شویم ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی و داخل شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: طی ماه‌های گذشته امر ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان آغاز شده و در این فرآیند شرایط سرویس‌های موجود برآورد شده است که ساماندهی آنها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط ممکن خواهد بود.


نبود متولی یکی از مشکلات اصلی برای ساماندهی سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها است

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: امر نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در ایام پایانی سال باید در اولویت کمیته قرار گیرد، چرا که عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحدها است.
عبدی ادامه داد: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نامطلوب استان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان شناسایی شده‌اند که لیست این واحدها در جلسه تشریح شد تا دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha