• یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402110805840
  • خبرنگار : 50635

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی با سازمان همیاری و شهرداری‌های هرمزگان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی با سازمان همیاری و شهرداری‌های هرمزگان منعقد شد

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری میان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان همیاری و شهرداری‌های استان هرمزگان منعقد شد.

احمد زاهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، به اهمیت پژوهش و آموزش در دنیای کنونی اشاره کرد و اظهار کرد: پژوهش‌های کاربردی نقش مهمی در ارائه راهکار به متولیان بخش‌های مختلف می‌دهد و جهاد دانشگاهی سعی کرده است که با تقویت رویکرد پژوهش کاربردی خود بتواند نقش مهمی در حل مسائل استان هرمزگان ایفا کند.

وی، ارائه آموزش در بخش‌های مختلف را از دیگر ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی هرمزگان دانست و عنوان کرد: دپارتمان‌های تخصصی جهاد دانشگاهی که با حضور اساتید خبره در حال فعالیت هستند آماده ارائه خدمات آموزشی در بخش‌های مختلف هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، مهارت افزایی را یکی از راه‌کارهای مهم شغل‌یابی دانست و بیان کرد: افرادی که به تازگی در حال ورود به بازار کار هستند با تقویت خود در زمینه‌های مختلف می‌توانند درصد موفقیت خود را افزایش دهند از طرفی افراد شاغل در مجموعه‌های مختلف نیز می‌توانند با ارتقاء سطح مهارت‌های خود، بهره‌وری را افزایش دهند.

زاهری، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های سطح هرمزگان، تصریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری میان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و سازمان همیاری و شهرداری‌های استان هرمزگان منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری منعقد شده است و سعی می‌شود از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود دو مجموعه برای افزایش کمی و کیفی بهره گرفته شود که امیدوار اتفاقات مثبتی را در این حوزه رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha