• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402110906093
  • خبرنگار : 50471

یک مسئول:

۲ پروژه ورزشی نهاوند به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

۲ پروژه ورزشی نهاوند به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر با تخصیص اعتبار دو پروژه سالن ورزشی روستای باباقاسم و استخر شنای شهرک طالقانی فعال است و در مراحل پایانی قرار دارند.

مسعود علی‌بخشی در گفت‌وگو  با ایسنا، اظهار کرد: عملیات ساخت و تکمیل سالن ورزشی روستای بابا قاسم و استخر شنای شهرک طالقانی نهاوند مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دو پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بودجه لازم برای تکمیل آنها اختصاص یافته است، افزود: این طرح‌ها جزو مطالبات مردم نهاوند است به ویژه استخر شنای شهرک شهید طالقانی که جزو طرح‌های بلاتکلیف و نیمه‌تمام گذشته بود و پروژه سالن ورزشی روستای باباقاسم نیز حدود ۱۵ سال بود که نیمه‌تمام مانده بود.

علی‌بخشی ادامه داد: دولت سیزدهم با تأکید بر لزوم برخورداری آحاد مردم از زیرساخت‌های ورزشی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را اولویت قرار داد و بر این اساس اعتبارات خوبی برای تکمیل طرح‌های ورزشی شهرستان اختصاص یافت که تعدادی از آنها مانند زورخانه شهید محمد مبر با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان افتتاح شده و چند طرح نیز در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان اولویت با طرح‌هایی است که نیاز اصلی ورزشکاران محسوب می‌شود و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن زمینه تکمیل طرح‌های ورزشی شهرستان را فراهم آوریم و امکان استفاده عموم مردم از این فضاهای مهیا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند یادآور شد: نهاوند یکی از قطب‌های اصلی ورزش استان است که در گذشته در رشته کشتی سرآمد بود بنابراین باید با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم این وضعیت مجدداً احیاء و قابلیت‌های آن بیشتر شکوفا شود.

وی خاطرنشان کرد: خانه جوان شهرستان نیز به تازگی راه‌اندازی شده است که در آن خدماتی همچون خانه کتاب، مشاوره ازدواج، مشاوره استعدادیابی و اشتغال برای جوانان ارائه می‌شود.

علی‌بخشی در پایان بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ سمن در شهرستان برای فعالیت در امور جوانان مجوز گرفته‌اند و اقدامات خوبی را در بخش‌های مختلف داشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha