• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402110906302
  • خبرنگار : 71295

جذب ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین یاریگران زندگی

جذب ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین یاریگران زندگی

ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از زمان تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی تاکنون افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار شده است.

فرزین رحیم نظری در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی بوشهر با بیان اینکه حدود یک سال و نیم از راه‌اندازی مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور می‌گذرد اظهار کرد: امروز در بیست و هفتمین استان مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه خیرین نقش مهمی در ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از بهبودیافتگان از اعتیاد دارند، خاطرنشان کرد: پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله زمین برای ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی از جمله خدمات خیرین یاریگران زندگی در کشور است.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اهداف مهم این نهاد را ایجاد اشتغال حین درمان معتادان دانست و اضافه کرد: در این راستا کارگاه‌ها و سوله‌ها برای اشتغالزایی راه‌اندازی می‌شود تا این حلقه مفقوده درمان معتادان که ایجاد شغل است تکمیل شود چون اگر این چرخه کامل نشود احتمال بازگشت فرد بهبود یافته به اعتیاد وجود دارد.

رحیم نظری با اشاره به آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۵۵ درصد طلاق‌ها، ۶۵ درصد همسر آزاری‌ها، ۳۵ درصد کودک آزاری‌ها و ۲۵ درصد سرقت‌ها ناشی از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی با تاکید بر نقش مهم اشتغال در حل مشکلات این آسیب، افزود: از زمان تشکیل مجمع خیرین یاریگران زندگی تاکنون افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان از خیرین جذب اعتبار صورت گرفته و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هم اهدای زمین و کمک غیرنقدی دیگر انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه استقبال خوبی از مجمع خیرین یاریگران زندگی صورت گرفته است گفت: با ایجاد اشتغال چرخه درمان معتادان تکمیل می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha