• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402110906305
  • خبرنگار : 71460

تمجید اینزاگی از شاگردانش بعد از برد سخت در فلورانس

تمجید اینزاگی از شاگردانش بعد از برد سخت در فلورانس

سیمونه اینزاگی می گوید کارنامه تیمش در این فصل درخشان بوده و جایی برای گله و شکایت باقی نگذاشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر یک‌شنبه شب با  برتری برابر فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی به صدر جدول بازگشت. تک گل دقیقه ۱۴ لائوتارو مارتینس باعث شد تا روند خوب تیم سیمونه اینزاگی در این فصل بعد از قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا ادامه یابد.

حالا لائوتارو مارتینس آرژانتین ۱۲۴ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده است. لائوتارو از نظر گلزنی برای اینتر از کریستین ویری پیشی گرفت و به رکورد گلزنی مائورو ایکاردی رسید. مارتینس و ایکاردی به طور مشترک در رده هشتم برترین گلزنان تاریخ اینتر قرار دارند. این در حالی است که بهترین گلزن تاریخ اینتر، جوزپه مه آتزا است که ۲۸۷ گل به ثمر رسانده است و مارتینس کار بسیار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارد.

سیمونه اینزاگی بعد از این دیدار و صدرنشینی تیمش در سری آ گفت:‌ پس از زدن گل، موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، از جمله موقعیتی که تراسیانو دروازه‌بان حریف مهار عالی انجام داد و آن را مهار کرد. پس از شروع نیمه دوم دوباره تلاش زیادی کردیم ولی نتوانستیم گلزنی کنیم. عملکرد ما در این فصل خوب بوده است. من نمی‌توانم با این نتایج گله‌ای داشته باشم. ما از ۲۱ بازی ۱۷ بازی را بردیم، ۵۰ گل زدیم و ۱۰ گل خوردیم، بنابراین فقط می‌توانم آن‌ها را تشویق کنم. همه بازی‌ها در لیگ سخت هستند، به خصوص در فلورانس مقابل تیم بزرگی مانند فیورنتینا و خوشحالم برنده از زمین خارج شدیم. 

او در ادامه درباره درخشش کریستین اصلانی گفت: کریستیان اصلانی عالی بود و من در این مورد تردید نداشتم. او ۱۰۰ درصد در برنامه‌های من جای دارد و همیشه خوب تمرین می‌کند. هر مربی که او را داشته باشد خوش شانس است و من خوشحالم که او پاس گل لائوتارو را داد.

در جدول رده‌بندی سری A اکنون اینتر با یک بازی کم‌تر نسبت به یوونتوس و ۵۴ امتیاز صدرنشین است، یوونتوس ۵۳ امتیازی در رده دوم قرار دارد و تیم‌های میلان با ۴۶ و آتالانتا با ۳۶ امتیاز سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha