• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402110906506
  • خبرنگار : 50629

دبیر رویداد خبر داد:

دریافت ۲۵۱۰ اثر از ۲۴ استان در رویداد ملی«ما تمدن‌سازیم»

دریافت ۲۵۱۰ اثر از ۲۴ استان در رویداد ملی«ما تمدن‌سازیم»

ایسنا/گلستان دبیر رویداد ملی رسانه ای «ما تمدن سازیم» از دریافت بیش از ۲ هزار و ۵۱۰ اثر از ۲۴ استان کشور خبر داد و گفت: داوری آثار ارسالی به پایان رسیده و اختتامیه جشنواره به زودی برگزار خواهد شد.

مهدی باقریان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب در سال گذشته به همت جهاددانشگاهی و دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان امسال به طرحی نو در این زمینه رسیدیم، اظهار کرد: تلاش کردیم تا این تجربه موفق را با نظر و راهنمایی اساتید بزرگوار و فعالان حوزه رسانه و تقریب به مدلی نوین تبدیل کنیم.

وی با تقدیر از راهنمایی و ایده پردازی دبیر کمیسیون همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی اسلامی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، افزود: ابتدای امسال بود که با طراحی مدلی از برگزاری رویدادهای فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی با هماهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور، معاونت فرهنگی وزارت عتف و استانداری گلستان رویداد ملی «ما تمدن سازیم» را ناظر به تکالیف جوانان و دانشجویان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب آغاز و فراخوان آن را اعلام کردیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان با بیان اینکه رویکرد این رویداد همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به این رویداد بیش از ۳ هزار اثر به دبیرخانه رویداد ارسال شده که تعداد ۲ هزار و ۵۱۰ اثر در قالب های خبر ، مصاحبه، گزارش، داستان و روایت کوتاه، شعر، یادداشت و سرمقاله، اینفوگرافی، کلیپ، موشن گرافی، پوستر و پادکست از حیث بازه زمانی انتشار و موضوع مورد قبول واقع شده است.

باقریان از برگزاری اختتامیه این رویداد با حضور استاندار محترم، معاون فرهنگی جهادددانشگاهی کشور و یک مهمان کشوری دیگر خبر داد و گفت: در آئین اختتامیه این رویداد علاوه بر تجلیل از نفرات برتر و برگزیده از طرح دومین رویداد ما تمدن سازیم که به میزبانی ۱۰ استان در ۱۰ منطقه کشور در سال آتی برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

وی با تقدیر از دبیر علمی همایش، اعضای شورای سیاست گذاری و دبیران کمیته های ۱۲ گانه این رویداد زمان برگزاری آئین اختتامیه را همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با اجرای این رویداد در تثبیت و تعمیق فرهنگ وحدت، تقریب و همبستگی در سطح کشور گام های موثری را برداریم.

دبیر رویداد ملی ما تمدن سازیم از شرکت ۳ دانشجوی خارجی در این رویداد خبر داد و اضافه کرد: دانشجویانی از کشورهای آمریکا، آذربایجان و عراق در این مسابقات شرکت کرده اند که از آنها به نحو شایسته ای تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha