• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402110906549
  • خبرنگار : 71234

سعادتی: عاقبت همکاری با موساد چیزی جز اعدام نیست

سعادتی: عاقبت همکاری با موساد چیزی جز اعدام نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عاقبت همکاری با موساد چیزی جز اعدام نیست و این خواسته ملت ایران است؛ هر کسی بخواهد به مردم و اهداف نظام ضربه بزند با تمام توان در برابرش ایستاده‌ایم.

مهدی سعادتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای حکم اعدام چهار عضو تیم عملیات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: ایران با قامتی استوار و با پشتوانه دین اسلام و داشتن رهبری بزرگ و انقلابی بی‌بدیل و بی‌نظیر و همچنین داشتن بهترین مردم در برابر همه نظام سلطه و دشمنان ایستادگی کرده است لذا قطعا هیچ عاملی نمی‌تواند مردم ما را از راه و مسیری به عقب بکشاند که طی ۴۰ سال گذشته رفته و شهدا در آن جانفشانی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: ما از همان ابتدا شاهد توطئه‌های عظیم و جنگ‌های امنیتی – دفاعی، نظامی، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی بودیم، مردم در تمام فتنه‌ها و حوادث سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و سال گذشته یعنی جنگ عظیم ترکیبی تجزیه‌طلبان داخلی و خارجی سربلند بیرون آمدند و هیچ نقشه‌ای نتوانست ملت عظیم ما را از هدف بزرگش یعنی برپایی حکومت اسلامی و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) منصرف کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان بدانند با تربیت چند نفر آن هم در دامان صهیونیست‌های کثیف نمی‌توانند به اهدافشان برسند البته که ما در جنگ با صهیونیست‌ها هستیم آنها از فلسطینی‌ها شکست سنگینی خوردند که به تعبیر رهبری قابل جبران نیست و روزشمار مرگ صهیونیست‌ها به جلو افتاده است.

سعادتی با اشاره به اعدام چهار عضو تروریستی موساد گفت: این اعدام‌ها درس عبرتی برای هر کسی است که بخواهد در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کند، چون ملت ایران آنها را به سزای اعمال خود می‌رساند. عاقبت همکاری با موساد چیزی جز اعدام نیست و این خواسته ملت ایران است؛ هر کسی بخواهد نقشه‌ای برای براندازی نظام داشته و به مردم و اهداف نظام ضربه بزند با تمام توان در برابرش ایستاده‌ایم. این چهار جاسوس هم راه به جایی نبردند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha