• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402110906699
  • خبرنگار : 71295

دیدار استاندار بوشهر با خانواده شهید مدافع امنیت شهرستان تنگستان

دیدار استاندار بوشهر با خانواده شهید مدافع امنیت شهرستان تنگستان

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر دردیدار با خانواده سرباز شهید مدافع امنیت «حسین حیدری لقب» در روستای عالی حسینی در شهرستان تنگستان گفت: دستگاه قضا با قاتل قاطعانه برخورد کند.

احمد محمدی‌زاده در دیدار با خانواده سرباز شهید مدافع امنیت «حسین حیدری لقب» در روستای عالی حسینی در شهرستان تنگستان با اشاره به بروز حادثه در پارک سیادت ساحلی بوشهر گفت: در زمانی که سارقان اقدام به زورگیری در پارک ساحلی بوشهر کرده بودند یک سرباز انقلابی و فداکار درحالی که در مرخصی بود و هیچ مسئولیتی نداشت با دیدن این اقدام سارقان، به دفاع از خانواده مورد نظر اقدام کرد و در مقابل سارقان قاطعانه ایستاد و به شهادت رسید.

رئیس شورای تامین استان بوشهر با بیان اینکه این سرباز انقلابی و ایثارگر در دفاع از حقوق مردم جان خود را فدا کرد، گفت: بی شک حاصل خون این شهید که تربیت شده خانواده مومن و متدین است امنیت و اقتدار جامعه را پایدارتر می‌کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با اینگونه اقدامات ناامنی و ناهنجاری‌ها گفت: کسانی که به اقدامات ناامنی دست می‌زنند دستگاه‌های امنیتی انتظامی با آنان برخورد قاطع می‌کنند.

 محمدی‌زاده با بیان اینکه پس از شهادت سرباز مدافع امنیت شهید حسین حیدری لقب، نیروی انتظامی استان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان عاملان این حادثه را دستگیر کردند، اضافه کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی استان بوشهر با این جرایم قاطعانه برخورد کند و در کوتاه‌ترین زمان حکم عاملان این حادثه را صادر کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی امنیت در استان بوشهر را پایدار دانست و اظهار کرد: مردم استان بوشهر در عرصه‌ای دفاع از امنیت، انقلاب، ارزش‌های اسلامی و حضور در صحنه از جایگاه بالایی برخوردار هستند و در تشییع پیکر شهید شجاع امنیت حسین حیدری لقب حضور باشکوه خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha