• دوشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402110906810
  • خبرنگار : 71575

کارشناس داوری: اخراج ایمن حسین توسط فغانی درست بود

کارشناس داوری: اخراج ایمن حسین توسط فغانی درست بود

یک کارشناس داوری می‌گوید کار فغانی در اخراج ایمن حسین درست و قابل ستایش بوده است.

محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اخراج ایمن حسین در دیدار عراق و اردن که در نهایت به شکست عراقی‌ها ختم شد، عنوان کرد: علیرضا فغانی داور باتجربه‌ای است و می‌داند در لحظات حساس چه کار کند. مهاجم عراق بعد از گلش به اردن، حرکت زشتی را رو به هواداران انجام می‌دهد و همین امر موجب می‌شود تا داور به او کارت زرد دوم را بدهد و او را از زمین مسابقه اخراج کند.

وی ادامه داد: این کار فغانی شجاعانه بود و نه تنها باعث ماندنش در قطر می‌شود، بلکه احتمالا کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز او را تشویق خواهد کرد. به هر حال بازیکن اردن حرکتی کرده که در رسانه‌ها نیز قابل پخش نبوده و مستحق دریافت این جریمه بوده است. حال بر فرض خلاف اگر او بخواهد به خاطر تقلید از خوشحالی اردنی‌ها هم جریمه شده باشد، این حرکت اگر روبروی هواداران تیم حریف باشد، باز هم تحریک تلقی می شود و جریمه آن کارت زرد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۹ ۲۱:۱۱

احسنت

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۹ ۲۳:۵۴

یه بار توی یه بازی مقابل رونالدو حالتش را دیدم، بدم اومد البته نمی دونم رونالدو چه خطایی کرده بود که مستحق دیدن چنین چهره ای از این داور شده بود.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۰۹ ۲۳:۵۹

به هیچ وجد درست نبود کار فغانی

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۰ ۰۵:۲۲

وجود تصاویر واضح دوربین‌های پیشرفته و تکرار و صحنه آهسته این اخراج خیلی بیمعنی و عجیب بود حتی اگر عراق حذف نمیشه صد درصد afc کارت ایمن رو پاک می‌کرد کجای دنیا شادی گل انهم شادی گل مدل گاوی کارت قرمز داره بی شوخی برفرض هم ایراد داشته خوب عین همین رفتار رو بازیکن اردنی کرده بود چرا اونا کارت نگرفتن؟ من ۹۰ درصد قضاوت فغانی رو قبول دارم اما اینم برعکس بنیادی فر برعکس همیشه از اینور پشت بام اقتدار داوری خودشو سقوط میده مثل هل دادن بازیکن هافبک مشهور آلمان ها در جام جهانی که سوژه شده بود

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۰ ۱۲:۳۴

فغانی با این اشتباه باید داوری رو فراموش کنه