• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402111006959
  • خبرنگار : 50126

در دهه‌ی فجر انجام می‌شود

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی در ایلام

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی در ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۵ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ طرح و پروژه عمرانی و گازرسانی افتتاح و ۴ طرح دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

«محمود کشاورز» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان‌های سیروان و چرداول، افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان‌های هلیلان و مهران و ایوان، افتتاح ساختمان اداری ناحیه دهلران و سیروان، افتتاح گازرسانی به ۶ صنایع تولیدی در سطح استان در دهه فجر امسال با حضور مسئولان استانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قابل کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها شامل اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان ایلام، توسعه پایدار زیرساخت‌های گازرسانی روستاهای شهرستان چوار، توسعه زیرساخت‌های گازرسانی به شهرستان‌های ایلام و بدره شامل ایستگاه و لوپ کردن شبکه و احداث ساختمان اداری گاز ناحیه ایوان است که در دهه فجر امسال نیز توسط مسئولان استانی کلنگ‌زنی خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۴ طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال نیز کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۱۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد.

 کشاورز با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و گازرسانی افتتاحی ۷۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تأکید کرد: برای اجرای مجموعه خط انتقال، خط تغذیه و ایستگاه تقلیل فشار CGS دوم شهرستان‌های سیروان و چرداول ۲ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه نصب و راه‌اندازی و ۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری انجام و برای اجرای این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 وی از افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستا در شهرستان‌های هلیلان، مهران و ایوان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۰ روستا در «زردلان» سردسیر هلیلان، یک روستا در مهران و یک روستا در ایوان است که برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۷۳ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و مبلغ ۳۶۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به افتتاح ۱۲ روستا در سه شهرستان استان اشاره و ادامه داد: این روستاها شامل «گل‌دره»، «میدر علیا»، «میدر سفلی»، «چال خشک علیا»، «چاله خشک سفلی»، «باغ»، «چنارآباد»، «پاتخت»، «سیرکانه» و «شاران» در زردلان سردسیر هلیلان، سرتنگ زعفرانی مهران و روستای روان در ایوان است که توسط مسئولان استانی در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

 کشاورز با اشاره به اینکه ساختمان اداری گاز ناحیه دهلران و سیروان با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در این ایام افتتاح خواهند شد، افزود: در این ایام ۶ صنایع تولیدی و صنعتی شامل ذرت خشک کنی همت آفرینان فردا دهلران، شرکت آسفالت راه و باند ماندگار غرب دهلران، شرکت ربیع سفال آبدانان، شرکت آجر کسری آبدانان، شرکت رهکوش ایلام و کارخانه آسفالت بازیار مهران با اعتبار ۱۱۸ میلیارد ریال و با اجرای ۸۹۲۴ متر شبکه توزیع و ۶ ایستگاه تقلیل فشار نیز افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha