• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402111007140
  • خبرنگار : 71295

همایش انتخابات با موضوع مشارکت حداکثری در بوشهر برگزار می‌شود

همایش انتخابات با موضوع مشارکت حداکثری در بوشهر برگزار می‌شود

ایسنا/بوشهر رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: همایش انتخابات با موضوع مشارکت حداکثری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تسلیت ارتحال عالم فاضل و روحانی وارسته، آیت‌الله حاج شیخ‌ عبدالنبی نمازی، عضو مجلس‌ خبرگان رهبری و از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه ‌قم گفت: اکنون در بازده زمانی بررسی اعتراضات داوطلبان در شورای نگهبان هستیم و این مهلت تا ۱۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: البته شورای نگهبان تاکنون به صورت مرحله‌ای اسامی افرادی را به عنوان کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند اعلام داشته که در مرحله اول ۱۲ نفر و در مرحله دوم ۸ نفر از داوطلبین معترض به نتیجه خود در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند و احتمال اینکه در ایام آتی افراد دیگری هم به این لیست اضافه شوند وجود دارد.

وی با اشاره به تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات، در سطح استان بوشهر هماهنگی و برنامه‌های اجرایی خوبی صورت گرفته و در حال انجام است، افزود: راه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی با انبوهی از برنامه‌های متنوع و امیدآفرین در شهرستان‌های دشتی، کنگان، دیر انجام شد و این روند در سراسر استان ادامه خواهد یافت.

پورات گفت: تبلیغات محیطی در راستای تبیین و مشارکت در انتخابات به نحوه شایسته و مطلبی در سطح شهر و روستاهای استان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با نخبگان، جوانان، بانوان و نمایندگان سایر اقشار در سطح شهرستان‌ها و استان در راستای تبیین انتخابات و کمک به برگزاری انتخاباتی باشکوه برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فرایندهای انتخابات در تمام مراحل در استان بوشهر زودتر از تقویم اجرایی و با کیفیت مطلوب اجرایی و دنبال شده است، یادآور شد: در یک ماه باقیمانده با سرعت و دقت بیشتری موضوع جلسات انتخابات را دنبال خواهیم کرد و تاکنون نیز بیش از ۲۰ جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، پورات خاطرنشان کرد: همچنین شبکه‌های تلویزیونی در چهار حوزه انتخابیه امروز در استان بوشهر افتتاح شده است و به زودی همایش انتخابات با موضوع مشارکت حداکثری با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهیم کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha