• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111007213
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پیش‌بینی ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در نجف‌آباد و تیران و کرون

پیش‌بینی ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در نجف‌آباد و تیران و کرون

ایسنا/اصفهان فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در دو شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: یک نفر نماینده مجلس از دو شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون انتخاب می‌شود که برای برگزاری انتخابات نجف‌آباد ستاد اصلی و تیران و کرون ستاد فرعی است.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ستاد هر شهرستان مجزا است، افزود: ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در  دو شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش‌بینی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد ادامه داد: از مجموع کل شعب اخذ رأی این حوزه انتخابیه ۲۲ باب آن در نجف‌آباد و ۷۲ باب آن در تیران و کرون پیش‌بینی شده که فرآیند انتخابات را در روز جمعه ۱۱ اسفند انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: شعب اخذ رأی سیار نیز برای این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است.

به گفته مباشری،  ۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت می‌کنند که برنامه آموزشی این افراد انجام می‌شود.

فرماندار ویژه نجف‌آباد با بیان اینکه نتایج تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی  شورای نگهبان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تأیید صلاحیت ۲۱ نفر از نامزدهای انتخاباتی دو شهرستان نجف‌آباد و تیران و کرون تاکنون به ستاد مرکزی انتخابات اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، گفت: کمیته‌های این ستاد تشکیل شده و هر کدام نیازها را تأمین کرده‌اند و کمیته اطلاع‌رسانی در موقع لازم اسامی افراد نهایی تأیید صلاحیت شده شورای نگهبان را رسماً منتشر خواهد کرد.

مباشری توجه به سلامت انتخابات را مهم خواند و تصریح کرد: سلامت انتخابات از اصول مهم بوده که به آن باید توجه شود و این فرآیند در آرامش کامل برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه نجف‌آباد، رعایت اخلاق در برگزاری انتخابات را مهم خواند و افزود: نامزدها و حامیان آنان نسبت به رعایت اصول اخلاقی و دوری از بد رفتاری و تخریب، فعالیت انتخاباتی خود را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد:  مشارکت سیاسی مردم در انتخابات امسال برای مقابله با توطئه دشمنان و اقتدار بین‌المللی نظام حائز اهمیت بوده و باید یکدیگر را برای حضور و مشارکت در این صحنه مهم ترغیب و تشویق کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha