• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402111007340
  • خبرنگار : 71516

جهاد اسلامی: ترور ۳ جوان فلسطینی در بیمارستان جنین جنایت جنگی است

جهاد اسلامی: ترور ۳ جوان فلسطینی در بیمارستان جنین جنایت جنگی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد ترور سه جوان فلسطینی در بیمارستان ابن سینا در جنین توسط ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جنگی است.

به گزارش ایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت «باسیل ایمن الغزاوی» و برادرش «محمد ایمن الغزاوی»، دو عضو گردان‌های القدس و «محمد جلامنه»، عضو گردان‌های القسام را توسط صهیونیست‌ها در بیمارستان ابن سینا در جنین، واقع در شمال کرانه باختری تسلیت گفت.

به نقل از النشره، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: اقدام ارتش دشمن صهیونیستی درباره یورش به بیمارستان ابن سینا با لباس شخصی و ترور سه جوان در این بیمارستان نقض جدید قوانین بین‌المللی و بشردوستانه و در حد جنایت جنگی است؛ جنایت‌هایی که دشمن عادت به ارتکاب آن دارد.

در این بیانیه تأکید شده است: گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری و جنین هرگز این جنایت را بدون پاسخ مناسب نخواهند گذاشت.

پیش از این رسانه‌های فلسطینی نوشتند نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان ابن سینا در جنین در شمال کرانه باختری سه جوان فلسطینی را ترور کردند.

به گزارش این رسانه‌ها، این سه شهید از جمله مهم‌ترین فرماندهان گردان‌های القسام و گردان‌های القدس در جنین بودند.

خبرگزاری فلسطین نیز گزارش داد حدود ۱۰ سرباز نیروی ویژه اسرائیلی با لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا نفوذ کرده و مردان جوان را با ترور کردند.

خبرگزاری مذکور افزود شهید باسل از ۲۵ اکتبر گذشته مجروح شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار داشت.

نظامیان رژیم اشغالگر همزمان با تجاوزات مستمر به نوار غزه به حملات خود به فلسطینی‌ها در سراسر کرانه باختری ادامه می‌دهند.

نیروهای ارتش رژیم اشغالگر طی این مدت ترور، یورش و تخریب زیرساخت‌ها در سراسر کرانه باختری را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha