• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402111007560
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد:

شناسایی ۷۰۰ ظرفیت تبلیغاتی استان سمنان برای مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند

شناسایی ۷۰۰ ظرفیت تبلیغاتی استان سمنان برای مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند

ایسنا/سمنان معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از شناسایی بیش از ۷۰۰ ظرفیت تبلیغاتی دستگاه های اجرایی استان با هدف ایجاد شور انتخاباتی و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد.

احمد ریواده ۱۰ بهمن ماه در نشست خبری با رسانه های این استان از انتخابات به عنوان مهمترین مولفه ملی و مردم سالاری دینی در گام اول نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفندماه یکی از مهمترین انتخابات کشورمان در ۴۵ سال اخیر است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تمامی ظرفیت های تبلیغاتی دستگاه های اجرایی استان براساس قانون احصا شده اضافه کرد: این ظرفیت ها با هدف تحقق مشارکت حداکثری در اختیار مدیران و مسئولان ذی ربط قرار گرفته و قرار است که در زمان قانونی تبلیغات و پس از طراحی جدول زمان‌بندی از آنها در تبلیغات انتخاباتی بهره گیری شود.

وی با اشاره به راه اندازی چهار فرکانس اختصاصی برای داوطالبان در چهار حوزه انتخابیه اصلی این استان گفت: صداوسیمای مرکز سمنان نخستین صداوسیمای کشور بود که اقدام به راه اندازی این ظرفیت کم‌نظیر در استان کرد.

وی با بیان اینکه این شبکه محلی هم اکنون فعال شده، افزود: این شبکه ها هم‌اکنون در حال تهیه و پخش برنامه های متنوع هستند.

وی از وجود ۲۵ فرآیند انتخاباتی  خبر داد و افزود: ۲۴ مورد از این فرآیندها به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

ریواده با اشاره به ۶ ویژگی مهم انتخابات اسفندماه ادامه داد: یکی از ویژگی های این انتخابات این است که نخستین انتخابات در ساختار جمهوری اسلامی است که برای نخستین بار در آن ستادهای مجازی پیش‌بینی شده و نامزدها می توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان از اجرای قانون شفافیت مالی نامزدها به عنوان دیگر ویژگی خاص این انتخابات نام برد و تصریح کرد: افزودن فرصت پیش‌ثبت‌نام داوطلبان ویژگی دیگر انتخابات اسفندماه است.
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ردصلاحیت شده بعد از اعلام شورای نگهبان در ۱۹ اسفندماه نیز یک فرصت اعتراض دارند، گفت: انتشار اسامی نامزدها از اول اسفندماه انجام می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای زیادی در این بیش از دو سال داشته، اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین دغدغه های اجتماعی مردم استان در حوزه حجاب و عفاف بوده که خوشبختانه استان سمنان با اقدامات خوبی که صورت گرفته حائز رتبه برتر کشوری در حوزه عفاف و حجاب شد.

وی اضافه کرد: بنا بر اعلام رسمی و گزارش منتشر شده ستاد حجاب و عفاف کشور، استان سمنان در شمار استان های برتر کشور در این بخش بوده و هیچ پدیده امنیتی در این حوزه نداشته است.

 رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از استان سمنان به عنوان یکی از استان های موفق در کاهش آسیب های اجتماعی نام برد و گفت: استان سمنان در پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار و از جمله در بحث موادمخدر چه در حوزه کشف مواد و مبارزه با آن، چه در حوزه پیشگیری و صیانت اجتماعی و چه در حوزه درمان و ساماندهی معتادان متجاهر و...استان نخست کشور بوده است.

وی از ساماندهی بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر در سطح این استان خبر داد و تصریح کرد: ۶۰ نفر از این عزیزان کاملا درمان شده و با اشتغالزایی بر آنها به چرخه خانواده و اشتغال بازگشتند.

ریواده از انسجام مدیریتی و هم‌افزایی در استان به عنوان یکی از راهبردهای عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان نام برد و اظهار کرد: یکی از دغدغه های استانداری سمنان در این حوزه اعتمادسازی است و با توجه به نزدیکی به دهه فجر و جشن انقلاب در روزهای آتی، فرصت خوبی در این حوزه فراهم شده که باید از آن در راستای اعتمادسازی و امیدآفرینی در جامعه بهره گرفت.

وی اطلاع‌رسانی دقیق، درست و جامع را نیاز فضای رسانه ای استان برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم برای دولت مردمی آیت الله رئیسی انتظار می رود که همه ظرفیت های رسانه ای استان در این راستا به کار گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha