• سه‌شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402111007669
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر پرهیز از روزمرگی‌ها و بروکراسی‌های اداری

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر پرهیز از روزمرگی‌ها و بروکراسی‌های اداری

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید راهبری‌های لازم در توسعه واحدهای تولیدی از جمله گلخانه‌ها، دامداری‌ها، شترداری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، توسعه نخلستان‌ها در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد و شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم در عرصه‌های اقتصادی در این استان فراهم شود.

محمد کرمی امروز سه شنبه، ۱۰ بهمن در نشست شورای اداری شهرستان مهرستان با مخاطب قرار دادن فرمانداران اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبارات پروژه‌ها تا حصول نتیجه دائم رصد و کنترل و مشکلات و کوتاهی دستگاه‌ها در انجام پروژه‌ها گزارش شود.

وی بیان کرد: آنچه در بازدیدها مشاهده می‌شود بیانگر پیشرفت امور و شاهد سرعت در روند اجرای پروژه‌ها هستیم و باید همچنان بر سرعت انجام کارها افزوده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با داشتن اراده قوی و امید می‌توان مسائل را رفع کرد اما اگر یاس و ناامیدی وجود داشته باشد با وجود امکانات هم کاری از پیش نخواهیم برد.

وی تصریح کرد: اعتبارات پروژه‌های زیرساختی تامین شده و در موضوعات عمرانی، کشاورزی، آب و برق با تلاش و جدیت همه مسائل قابل حل است.

کرمی با تاکید بر پرهیز از روزمرگی‌ها و بروکراسی‌های اداری بیان کرد: در زمینه تسهیل در امور سرمایه گذاری اختیارات تام به فرمانداران سیستان و بلوچستان داده شده است.

وی با اشاره به زمان اندک فرصت‌ها و مسوولیت‌ها افزود: تلاش و جدیت در کار از ویژگی‌های لازم در انتخاب مدیران است و ارزیابی مسوولان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور جوانان در مسوولیت‌ها افزود: جوانان سرشار از خلاقیت و نوآوری‌ هستند و باید برای ایجاد تغییر و تحولات با جدیت، نوآوری و خلاقیت تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت روستاها گفت: آموزش مردم در عرصه های مختلف باید جدی گرفته و روستاها باید به محل تولیدات مختلف تبدیل شود.

کرمی با مخاطب قرار دادن مسوولان تاکید کرد: برای استفاده مناسب از وقت و رسیدگی به امور ارباب رجوع، جلسات اداری در ساعت بعداز ظهر برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha