• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111107803
  • خبرنگار : 50616

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان:

انتشار گاز در سالن آمل باعث سردرد بازیکنان ذوب آهن شد

انتشار گاز در سالن آمل باعث سردرد بازیکنان ذوب آهن شد

ایسنا/مازندران سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت، خرابی ناشی از سیستم گرمایشی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل و انتشار گازمنواکسیدکربن در جریان مسابقه دو تیم ذوب آهن و کاله باعث ایجاد سردرد و سردرگمی بازیکنان ذوب آهن شده بود.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش ذوب آهن برابر میزبانش کاله مازندران درهفته هفدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما متاسفانه شرایط خوبی دربازی برابر کاله نداشتم وشرایط سالن اصلا برای مسابقه خوب نبود.

وی با بیان اینکه سالن پیامبراعظم آمل در حین برگزاری مسابقه به علت خرابی و نشست سیستم گرمایشی نصب شده روی سقف سالن باعث پخش شدن درکل فضای سالن شده بود، تصریح کرد: متاسفانه این وضعیت امکان دویدن برای بازیکنان ما را مختل کرده بود و باعث شده بود که بازیکنان ما دچار سردرد شوند.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه به تیم کاله بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، چرا که آنها دراین بازی بهتر از تیم ما بودند، اضافه کرد: شرایط بد سالن پیامبراعظم آمل تاثیر زیادی بر روی عملکرد بازیکنان تیم ذوب آهن داشت و در باخت تیم نیز بی‌تاثیرنبود.

حاتمی افزود: مگر می‌شود در سالنی که بوی دود داشت، تمرین کرد و حتی مسابقه داد؟

وی با اشاره به اینکه واقعا برای سلامت بازیکنان و تماشاگران هم که شده نباید اجازه برگزاری بازی را با توجه به خرابی سیستم گرمایشی می‌دادند، درپاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا که این وضعیت برای بازیکنان کاله هم وجود داشت، چرا آنها اعتراضی نداشتند، گفت: کاله‌ای ها به این شرایط عادت داشتند وما متاسفانه به این شرایط عادت نداشتیم دچار تهوع وسردرد شدیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ما به خودمان دراین مسابقه باختیم ومعتقدم که از نظرفنی دراین مسابقه مشکل داشتیم، افزود: اما باید قبول کنیم که شرایط سالن، اصلا مناسب نبود و من هم دچار سردرد شدم.

حاتمی با بیان اینکه اصلا این نوع کارها درست نیست و باید در ورزش شخصیت ومرام داشت، تصریح کرد: شرایط در ورزش کردن برای افراد باید به گونه‌ای باشد، که سلامت افراد تضمین و درخطر نباشد.

وی در عین حال یادآورشد: با توجه به شرایط سالن پیامبراعظم و خرابی که در این سالن به لحاظ گرمایشی وجود دارد، حتی برای بازیکنان و کادرفنی تیم کاله مناسب نیست و باید اعلام کنم که سالن پیامبراعظم آمل درشان مردم مازندران نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha