• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402111107807
  • خبرنگار : 71518

گلایه سروش رفیعی از هم‌تیمی‌هایش/ چرا فقط من و بیرو باید فحش بخوریم؟!

گلایه سروش رفیعی از هم‌تیمی‌هایش/ چرا فقط من و بیرو باید فحش بخوریم؟!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از هم‌تیمی‌های خود به خاطر برخی مسائل انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس درحالی در دوبی یک اردوی آماده سازی برگزار کرده که دیروز (سه‌شنبه) اتفاق جالبی در اردوی این تیم رخ داد.

بر اساس اطلاعاتی که یک منبع مطلع در تیم پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار داده، در حالی که بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس خود را آماده صرف ناهار می‌کردند، سروش رفیعی از جای خود برخاست و خطاب به برخی بازیکنان بزرگ‌تر تیم گلایه‌هایی را مطرح کرد.

او در صحبت‌های خود گفته است که باشگاه از بیشتر بازیکنان به ویژه بازیکنان با سابقه تیم نظیر کاپیتان‌ها، درباره انتخاب اوسمار ویرا نظرخواهی کرده و همه نظر مثبتی روی این انتخاب داشته‌اند، اما بعد از انتخاب اوسمار، طوری قلمداد شده که به نظر رسیده سروش رفیعی و بیرانوند نقش اصلی را برای انتخاب این مربی داشته‌اند.

رفیعی در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به هم‌تیمی‌هایش خاطرنشان کرده است: «همه موافق انتخاب اوسمار بودیم و قرار بود در فضای مجازی از این انتخاب حمایت کنیم، این درست نیست الان فقط من و بیرانوند مورد فحاشی هواداران به این انتخاب قرار بگیریم».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۱ ۱۰:۰۳

وقتی بازیکنان، مربی انتخاب میکنن، فاتحه آن تیم خوانده شده است.

avatar
۱۴۰۲-۱۱-۱۱ ۱۴:۲۹

با سلام و درود. در مقام یک آدم فنی _فوتسالیست بااحترام عرض میکنم که رفیعی دلسوزترین بازیکن پرسپولیس هست کمااینکه فوتبالیستی حرفه ای به لحاظ سبک خاص خود هست. سروش در نقش فرماندهی مرکزی تیم که هم تکنیک و هم پاسور و هم شوت زنی فوق حرفه ای هست جاش تو تیم ملی خالیست. این روزا وقتی بازی های تیم ملی را در جام ملتها نگاه میونم جاش در تیم ملی خالیست، واقعا روزبه چشمی و عزتاللهی در حد رفیعی نیستند. قلعه نوعی بدارین کارش همین بود. جغرافیای بدن رفیعی به آندریاس مولر، و زلنسکی میخوره، . کاش سروش بیشتر قدرخودشو بدونه.