• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402111108123
  • خبرنگار : 50141

تنور انتخابات در خوی گرم می‌شود

تنور انتخابات در خوی گرم می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه برگزار می‌شود و کاندیداهای مختلفی که تایید صلاحیت شدند در گوشه و کنار شهرستان‌های خوی و چایپاره تبلیغات غیررسمی خود را شروع کرده‌اند.

حضور در روستاهای دور و نزدیک و حضور در دورهمی‌هایی که گاها به ناهار و شام هم ختم می‌شود و چاپ و انتشار کارت‌های معرفی نامزدها را در این روزها می‌توان در سطح شهرستان‌های خوی و چایپاره مشاهده کرد.

آگاه‌سازی مردم برای مشارکت حداکثری در صدر قرار گیرد

کریم علی نژاد، فرماندار خوی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه انتخابات مهمترین اتفاق برای مردم و نظام است، اظهار کرد: رسانه‌ها به وظایف خود در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم عمل کنند و جلوه‌های ارزشمند انتخابات را برای حضور هر چه باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران از کاندیداها، برنامه‌های خود را بخواهند و مردم را در جریان امور قرار دهند.

علی نژاد ادامه داد: مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان خوی فراهم شده است.

پیشرفت‌های کشور اطلاع‌رسانی شود

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات پر شور و با حضور حداکثری مورد تاکید مجلس و دولت است.

وی تصریح کرد: حضور با شکوه و پرشور مردم در صندوق‌های رأی می‌تواند به دولت و مجلس در حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور شتاب و روحیه مضاعف دهد.

این نماینده مجلس تلاش برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم از پیشرفت‌های انجام شده در خصوص توسعه و آبادانی کشور و شهرها را از دیگر وظایفی برشمرد که باید کاندیداها برای مردم و افکار عمومی بازگو کنند.

به گزارش ایسنا، تا بدین لحظه ۳۶ نفر از کاندیداهای ثبت‌نام کرده برای حوزه انتخابی خوی و چایپاره تایید صلاحیت شده‌اند و تا نوزدهم بهمن ماه احتمال افزایش کاندیداها و چهره‌های جدید وجود دارد و تنور انتخابات در خوی هر روز که می‌گذرد، گرم‌تر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha