• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402111108125
  • منبع : بازار

بازار آهن تهران

بازار آهن تهران

اگر ساکن شهر تهران باشید، احتمالا نام بازار آهن را شنیده‌اید. بازار آهن شادآباد، بزرگ‌ترین بازار آهن در شهر تهران است و در غرب تهران و در منطقه شادآباد قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت آهن ملت، این منطقه، از نظر موقعیت جغرافیایی و سهولت حمل و نقل، به ویژه برای وسایل نقلیه سنگین، بسیار مناسب است به همین دلیل این منطقه به بازار آهن تهران اختصاص داده شد. اگر قصد دارید برای خرید مصالح فولادی، سری به این بازار بزنید، در ادامه همراه ما باشید چرا قصد داریم به معرفی این مرکز و راه‌های دسترسی به آن بپردازیم.

آشنایی با بازار آهن در تهران

بازار آهن در شهر تهران، یکی از اماکن اصلی برای تهیه انواع آهن‌آلات و یراق‌آلات محسوب می‌شود. این مرکز بیش از ۲۴۰۰ کارگاه مختلف را در خود گنجانده که عمده فعالیت این کارگاه‌ها، فروش آهن‌آلات است.

بازار آهن متشکل از بخش‌های مختلفی همچون بازار ابزار، بازار آهن‌فروشان و بازار تولیدکنندگان محصولات فلزی است. بنابراین مشتریان و خریداران به راحتی می‌توانند با مراجعه به این بازار، محصولات آهنی و فولادی مورد نیاز خود را خریداری نمایند. تنوع محصولات و البته شرکت‌های عرضه‌کننده انواع میلگرد، پروفیل، ورق، محصولات آلومینیومی و مسی در این بازار بسیار زیاد است. بنابراین افراد می‌توانند کلیه محصولات فلزی مورد نیاز خود را از این مراکز خریداری نمایند.

دسترسی به بازار آهن

همان‌طور که گفتیم، این بازار آهن، در قسمت غربی تهران قرار گرفته و امکان دسترسی به آن از طریق مسیرهای مختلف وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید از یکی از مسیرهای زیر به منظور رسیدن به بازار آهن تهران استفاده کنید:

مسیر اول: اتوبان آزادگان، بلوار الغدیر شمالی، بازار آهن شادآباد

مسیر دوم: جاده قدیم کرج، به سمت میدان شیر پاستوریزه، بلوار الغدیر، بازار آهن تهران

علاوه بر این دو مسیر اصلی، امکان دسترسی به بازار آهن تهران از طریق مسیرهای فرعی نیز وجود دارد:

  • بلوار معلم، خیابان ۴۵ متری زرند
  • بلوار معلم، چهارراه یافت آباد
  • مترو تهران ایستگاه های نعمت آباد و آزادگان و تاکسی به سمت به بازار آهن شادآباد

محصولات عرضه‌شده در بازار آهن

بازار آهن، بزرگ‌ترین بازار در شهر تهران است که خریدارن به راحتی می‌توانند محصولات فلزی و فولادی مورد نیاز خود را از آن خریداری نمایند. اگر در یکی از صنایع حساس هچون ساختمان‌سازی فعالیت کنید، قطعا می‌دانید که ورق و پروفیل از جمله پرتقاضاترین محصولات در این صنایع به شمار می‌روند.

در صورتی که قصد خرید و استعلام قیمت ورق و پروفیل را داشته باشید، به راحتی می‌توانید به بازار آهن مراجعه نموده و محصولات خود را از عرضه‌کنندگان در این مرکز خریداری نمایید. نکته قابل توجه آن است که مرکزی را برای خرید انتخاب کنید که این محصولات را با تضمین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

ورق

ورق‌ها از جمله محصولات فلزی پرتقاضا در صنایع مختلف در کشور به شمار می‌روند که می‌توان آن‌ها را در جنس‌های مختلفی همچون استیل، آهن، آلومینیوم و فولاد تهیه نمود. بر اساس اینکه در تولید این محصولات از چه استانداردهایی استفاده شده باشد، نامگذاری ورق‌ها انجام می‌گیرد. انواع ورق‌ها عبارتند از:

  • ورق سیاه
  • ورق روغنی
  • ورق آجدار
  • ورق گالوانیزه
  • ورق رنگی
  • ورق استیل
  • ورق آلومینیوم

هریک از انواع ورق‌ها دارای مشخصات مکانیکی و فیزیکی مختلفی هستند به همین دلیل کاربرد این ورق‌ها نیز متفاوت از یکدیگر است.

پروفیل

پروفیل‌ها، مقاطع توخالی از جنس فولاد هستند که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات از نظر کاربرد در انواع ساختمانی و صنعتی و از نظر شکل ظاهری در انواع باز و بسته قرار دارند. بنابراین با توجه به نوع پروفیل، امکان استفاده از آن در ساخت درب و پنجره و یا ساخت قطعات فولادی در صنعت خودروسازی وجود دارد. می توان گفت قیمت پروفیل با توجه به ویژگی های بسیار زیادی مانند جنس، ضخامت، وزن، کارخانه تولیدکننده و ... مشخص می شود.

پروفیل‌ها به دو روش مستقیم و غیر مستقیم تولید می‌شوند و از آن‌ها می‌توان دز ساخت درب و پنجره، نرده‌کشی و حصارکشی دیوارها، راه‌پله، خیابان و پیاده‌رو استفاده کرد. همچنین از پروفیل‌ها در ساخت ستون و اسکلت فلزی نیز استفاده می‌گردد.

بازار آهن تهران

چرا از بازار آهن خرید کنیم؟

در مقایسه با سایر مناطق شهر تهران، قیمت محصولات فولادی عرضه‌شده در بازار آهن، بسیار مناسب است. دلیل این امر، وجود مراکز و شرکت‌هایی است که در این بازار فعالیت می‌کنند. از آنجایی که سطح رقابت میان این شرکت‌ها نسبتا بالاست، هریک تلاش می‌کنند تا با ارائه قیمت مناسب، توجه مشتریان و خریداران را به سمت محصولات خود جلب نمایند. به همین دلیل خریداران ورق، پروفیل، میلگرد و... می‌توانند با قیمت بسیار مناسب، محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

مجموعه آهن ملت، یکی از مراکز عرضه‌کننده انواع آهن‌آلات، نبشی و میلگرد در بازار آهن است. تنوع بالای محصولات عرضه‌شده توسط این مجموعه به همراه تضمین اصالات و کیفیت، این مجموعه را به یکی از مراکز محبوب در میان مصرف‌کنندگان مقاطع فولادی تبدیل کرده است. در صورت تمایل به سفارش آنلاین محصولات فولادی می‌توانید به سایت آهن ملت به نشانی https://ahanmelat.com/ مراجعه نمایید. همچنین امکان دریافت مشاوره تلفنی رایگان از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۷۱۰۳ برای مشتریان وجود دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha