• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111108288
  • خبرنگار : 50283

امام جمعه بندرانزلی:

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه علم هم قدرت است و هم قدرت آفرین، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی این است که مسئله علم و دانش را سرلوحه همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده است.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در ویژه برنامه نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول دهخدا، اظهار کرد: شهرستان ما با این مراسم به استقبال برگزاری جشن‌های دهه فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد رفت.

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه علم و دانش برترین موهبت و نعمت الهی برای بشریت است، تصریح کرد: به واسطه علم و دانش، رشد و تعالی برای انسان‌ها فراهم می‌شود و در قرآن کریم و فرمایش معصومین(ع) علم به نور تعبیر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار کسب علم باید بصیرت ‌افزایی نیز مورد توجه باشد، گفت: کسی که دارای بصیرت است تحت تاثیر اخبار کذب قرار نمی‌گیرد و اخبار را راستی آزمایی می‌کند و تحت تاثیر جریانات انحرافی قرار نمی‌گیرد و این‌ها از جمله ویژگی‌ افراد عالم است و عالم حقیقی کسی است که فریب دشمن را نمی خورد.

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه بیش از چهار دهه دشمن علیه نظام اسلامی در همه حوزه‌ها تلاش کرده، افزود: کاستی‌ها قابل کتمان نیست اما دستاوردها و موفقیت‌های کسب شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار بیش از این‌ها است و مسیر موفقیت بعد از این نیز به دست شما جوانان و نوجوانان محقق خواهد شد.

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

وی با تاکید بر اینکه علم هم قدرت است و هم قدرت آفرین، افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام اسلامی این است که مسئله علم و دانش را سرلوحه همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده است زیرا علم همانند چراغی است که مسیر را روشن و مانع گمراهی می شود.

علم و دانش سرلوحه فعالیت‌های نظام اسلامی است

امام جمعه بندرانزلی گفت: یکی از مهمترین افتخارات نظام اسلامی رشد علمی و گسترش علم در اقشار مختلف جامعه است و باید از این فرصت پدید آمده بهترین استفاده را در پیشرفت علمی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha