• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402111108364
  • خبرنگار : 50184

جشنواره بازی‌های ساحلی "در یادها" در کرمانشاه برگزار می‌شود 

جشنواره بازی‌های ساحلی "در یادها" در کرمانشاه برگزار می‌شود 

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره بازیهای ساحلی استان با عنوان جشنواره "در یادها" در ۱۰ رشته ورزشی خبر داد. 

بهمن اختیاری امروز(یازدهم بهمن) در نشست هم اندیشی برگزاری این رویداد با حضور روسا و نمایندگان تعدادی از هیات های ورزشی، با اشاره به آغاز رسمی فعالیت ورزش های دریایی و ساحلی در کرمانشاه از اردبیهشت امسال، اظهار کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه استانی ساحلی نیست، اما در چندماه گذشته توانسته ایم در چند رشته دریایی مسابقات و جشنواره هایی را برگزار کنیم. 

وی افزود: باتوجه به اینکه برگزاری مسابقات رشته های ساحلی به همکاری تعدادی از هیات های ورزشی نیاز دارد، برای ایجاد تعامل با این هیات ها اقدام کرده ایم. 

رئیس هیات ورزش دریایی و ساحلی استان کرمانشاه تصریح کرد: براین اساس، برگزاری رویدادی با عنوان اولین جشنواره بازیهای ساحلی با عنوان در یادها با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ذیربط را در دستور کار قرار داده ایم. 

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ظرفیت های ورزش ساحلی استان، کشف استعدادها، پرورش آنها و داشتن نمایندگانی در سطح تیم های ملی عنوان کرد. 

اختیاری با بیان اینکه هیات ورزش های دریایی و ساحلی در این رویداد نقش پشتیبانی خواهد داشت، عنوان کرد: محل برگزاری این رویداد در زمین ساحلی کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خواهد بود که هر چند نواقصی در بحث امکانات دارد، اما می توان مسابقات را در آن برگزار کرد. 

وی در خصوص زمان برگزاری این رویداد هم گفت: این رویداد در بازه زمانی اسفند تا فروردین در هر دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و هر رشته در مدت یک یا چند روز مسابقات خود را با حضور چند تیم برگزار می کند. 

رئیس هیات ورزش های دریایی و بازی های ساحلی در رابطه با تعداد رشته هایی که می توانند در این رویداد حضور پیدا کنند هم عنوان کرد: ۱۰ رشته از جمله کبدی، زوران، آلیش، تنیس، کشتی، همگانی، ورزش روستایی، فوتبال و هندبال که رشته های ساحلی دارند می توانند در این رویداد شرکت کنند. 

وی در ادامه گفت: بنا داریم با برگزاری این رویداد در رشته های ساحلی قدرتمند شویم که این امر با همکاری هیات های ذیربط امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha