• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402111108366
  • خبرنگار : 50532

رزمندگان آستارایی، یاد شهدای کربلای ۵ را گرامی داشتند

رزمندگان آستارایی، یاد شهدای کربلای ۵ را گرامی داشتند

ایسنا/گیلان رزمندگان آستارایی که در دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای ۵ حضور داشتند و علیه رژیم بعث صدام جنگیده بودند ظهر چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه در محل سپاه ناحیه آستارا گردهم آمده و یاد شهدای کربلای ۵ را گرامی داشتند.

فرماندار آستارا امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان آستارایی کربلای ۵ با اشاره به اثرگذاری عملیات بزرگ و غرور آفرین کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ در روند دفاع مقدس و نیز تاثیرات آن در جبهه حامی دشمن بعثی اظهار کرد: دستاوردهای بزرگ و تاثیرات عملیات کربلای ۵، ماشین جنگی رژیم بعثی صدام را زمین گیر و قدرت‌های جهانی حامی آن را با یک مخمصه‌ جدی روبرو ساخت، به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان زبده نظامی دنیا روند جنگ را به سمت رقم خوردن پیروزی ایران و شکست راهبرد ابرقدرت ها ارزیابی کردند.

رزمندگان آستارایی، یاد شهدای کربلای ۵ را گرامی داشتند

محمدرضا شهاب زاده افزود: نوع عملکرد رزمندگان اسلام و یگان‌های عملیاتی در این عملیات بزرگ نشان داد که به رغم حمایت‌های همه جانبه‌ ابر قدرت‌ها از صدام و اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران‌، جبهه دشمن در برابر مقاومت رزمندگان اسلام فاقد هرگونه کارایی است و پیروز عرصه‌ نبرد اراده‌های جبهه حق و حقیقت خواهد بود.

رزمندگان آستارایی، یاد شهدای کربلای ۵ را گرامی داشتند

وی بر ضرورت بازخوانی تاریخ هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی تاکید کرد و گفت: تردیدی نیست ملت عزتمند و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران به تاسی از آموزه‌های جاودان حضرت امام خمینی(ره) و گفتمان ولایت فقیه و تحت منویات و رهنمودهای حکیمانه و هدایت‌گر مقام عظمای ولایت و رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شرایط حساس کنونی را نیز با افتخار پشت سرگذارده و به فتح قله‌های ممتاز پیشرفت نایل خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم تعدادی از رزمندگان آستارایی عملیات کربلای ۵ در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی با حضور مسئولان شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی تجلیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha